Jump to content

fifa 09 & GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

ik ben al een tijdje op zoek naar goede nzb-bestanden van GTA IV en FIFA 09, maar er zat nog geen enkel bestand bij die optimaal werkte.

Dus: zou iemand mij misschien via deze topic of via pb mij een nzb-bestand van FIFA 09 of GTA IV willen sturen?

NB: van beide spellen de volle pc-versie.

Bij voorbaat dank.

Geplaatst:
En daar gaan we weer: Het is tegen de regels om over illigaal downloaden te praten op het forum!

Heilig boontje, heb je niks beters te doen. Ik praat niet over illegaal downloaden, ik praat over nzb-bestanden. Hier is niks illegaals aan.

Geplaatst:
En daar gaan we weer: Het is tegen de regels om over illigaal downloaden te praten op het forum!

Heilig boontje, heb je niks beters te doen. Ik praat niet over illegaal downloaden, ik praat over nzb-bestanden. Hier is niks illegaals aan.

Volledige spellen downloaen via nzb is illigaal :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Volledige spellen downloaen via nzb is illigaal :duh:

klopt. maar dat is toch mijn zaak. het verzenden van nzb-bestanden is legaal, zelfs op fora als deze. Als je niks weet over auteursrechten, moet je niet gaan doen alsof je wijs bent en mij erop aanspreken dat ik wellicht ga downloaden. Iedereen download, maar dat heeft niks te maken met deze topic

Bewerkt: door Léon-San Andreas

Even uit de regels gekopieerd:

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

EDIT: Ik zie net dat je hier wel eens eerder op bent aangesproken, dus je weet zelf donders goed dat het niet op het forum gewenst is!

Bewerkt: door gta master 1
Geplaatst:
Even uit de regels gekopieerd:
Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

EDIT: Ik zie net dat je hier wel eens eerder op bent aangesproken, dus je weet zelf donders goed dat het niet op het forum gewenst is!

ik verzoek niet om en ik bespreek niet van links naar illegale software. nzb is niet illegaal. Dus ..

jammer he?

Geplaatst:

NZB is inderdaad niet illigaal, maar wel is het illigaal om volledige spellen te downloaden via nzb.

O en je verzoekt trouwens om een link naar nzb.

Geplaatst:
NZB is inderdaad niet illigaal, maar wel is het illigaal om volledige spellen te downloaden via nzb.

O en je verzoekt trouwens om een link naar nzb.

Jongetje, ik ken je verder niet ofzo, maar je zit nu gewoon puur poep te praten. Ik verzoek om een link naar nzb of om een nzb-bestand. Hier is NIKS illegaals aan. Hou dus alsjeblieft op met mij lastig te vallen. Ga je moeder pesten.

Voor de laatste keer: Volledige Games downloaden is illigaal! ook via NZB! Hoe het wel legaal is bijv. de PS Store: Je betaalt €50,- en je kan een nieuwe PS3 game downloaden.

Bewerkt: door gta master 1
Geplaatst:
Voor de laatste keer: Volledige Games downloaden is illigaal! ook via NZB! Hoe het wel legaal is bijv. de PS Store: Je betaalt €50,- en je kan een nieuwe PS3 game downloaden.

Voor de laatste keer? En anders? Wat wou je nou doen .. je begrijpt het niet he. Heb je wel een leven, of probeer je altijd anderen erbij te naaien. Nogmaals voor jou vriend: Het downloaden van nzb-bestanden is illegaal. MAAR: dat is nu niet aan de orde, omdat deze topic niet over het downloaden van nzb-bestanden gaat. Ik vraag om nzb-bestanden of de link hiervan. Ik ben dus met niks illegaals bezig. Je gaat deze discussie niet winnen, sorry.

Geplaatst:

nog 1 keer:

je zegt zelf: Ik vraag naar een link voor een nzb bestandje!

de regel:

Geplaatst:
nog 1 keer:

je zegt zelf: Ik vraag naar een link voor een nzb bestandje!

de regel:

Inderdaad, met geen warez bedoelen ze ook echt geen warez. Dus downlaod programma, links, etc, etc.

Geplaatst:
Zoek een leven jongens. Maar dit topic kan gesloten worden.

IK HEB ZE AL BINNEN GEKREGEN!! :tu:

een leven hebben wij al, anders konden we dit natuurlijk niet typen.

In ons leven proberen we onderanderen dit forum netjes te houden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...