Jump to content

GTA IV Savegame


X-Qyeh

Recommended Posts

Ik heb sinds kort GTA IV gekocht. Al snel merkte ik op dat mijn processor veel te langzaam is en daarom hapert het spel heel erg. Mijn videokaart is verder gewoon in orde.

Nu ben ik van plan een betere processor aan te schaffen, waardoor het probleem waarschijnlijk opgelost is. Daarbij wil ik gelijk mijn Windows XP installatie opnieuw installeren.

In GTA IV had ik al best wel wat missies gedaan. Nu is het mij de vraag of dat ik Windows opnieuw kan installeren zonder geheel opnieuw te beginnen in GTA IV. Ik kan nergens op mijn computer vinden waar mijn savegames staan ook in het mapje waar User Tracks an Videos staat, staat geen Savegames.

Zitten deze savegames vast aan mijn account? Zo ja werkt dit dan ook wanneer ik op een geheel andere pc inlog met mijn account?

Excuses als dit al gevraagd is, ik kon nergens anders een topic vinden. :$

Alvast bedankt! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Windows XP zouden de savegames hier moeten staan (bron):

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Ik weet het niet 100% zeker maar ik veronderstel dat je deze mag (dus de map savegames) gewoon kan kopiëren en op je nieuwe computer kan plaatsen. Als je dezelfde gamertag nog hebt kan zal dit geen probleem zijn.

Ik zeg wel dat ik het niet zeker weet, dus niet bij mij klagen als het toch niet werkt...

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt! :) Ik kon hem eerst echt nergens vinden... Het lijkt me sterk dat je die savegame niet kan behouden wanneer je Windows overnieuw installeert, anders zou je elke keer overnieuw moeten beginnen.

Als je hem niet op een USB ofzo zet dan kun je hem zeker niet behouden ;)

Als je Windows overnieuw installeert dan delete hij alle bestanden die erop staan en installeert de basisbestanden en programma's van Windows dan vanzelf ;)

Natuurlijk zet ik de savegame op een USB. Maar ik heb mijn Windows op het moment nog steeds niet opnieuw geïnstalleerd. Iemand anders ervaring nog mee? Het lijkt mij iig dat het accountgebonden moet werken. Ik bedoel wanneer ik de savegame op een andere pc erop zet en dan inlog op mijn account moet het toch ook werken? :S

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat ik de processor had ben ik meteen volop gaan spelen. Nu ben ik dus bij die missie dat je die bank moet overvallen[/font]. (Three Leaf Cover) Dus om dan alles overnieuw te gaan doen... Het risico durf ik dus nog niet te nemen.

Excuses als ik hier als een zeur overkom, ik wil er enkel zeker van zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...