Donald-Duck Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik wil het ram geheugen van mijn computer verhogen naar 2gb, maar waar moet ik op letten en kan dit sowieso wel. Dit is mijn pc: HP pavilion windows xp professional intel pentium 4 processor 2,66ghz ram geheugen: 504 mb videokaart: Intel Graphics media accelerator 900 (tot 224 mb gedeeld video geheugen) harde schijf van 160gb Ik weet niet veel van computers af dus het kan zijn dat je het bovenste helemaal niet nodig heb. Als er iets niet duidelijk is; vraag gerust. Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 ik snap niet helemaal waarom je zo'n pc wilt gaan upgraden, gebruik je uberhaupt die 512mb geheugen die je nu hebt ? of draai jij tig programma's tegelijk? als je nieuwe haalt moet je opletten dat het van dezelfde snelheid is, je kan makkelijk je pc openschroeven en kijken op de RAM modules op de sticker wat de snelheid ervan is, kan je tevens ook via je BIOS zien, of via CPU-z Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) snap jij niet waarom ik zo´n censuur [/font] computer laat upgraden of hoe ik 2gb ga gebruiken Dat eerste weet ik eigenlijk niet, maar dat tweede omdat ik hem nu te traag vind en een veel snellere wil hebben edit: waar kan je eigenlijk je bios bekijken Bewerkt: 29 december 2008 door Donald-Duck Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 die pc is zo verouderd, waarschijnlijk heb je ddr1 en daarvan kost 1gb al ruim 40 euro. Je kunt beter een neiuwe pc kopen/samenstellen, of de hele pc upgraden, dan kun je weer ff de tijd vooruit. De pc die je nu hebt is dusdanig verouderd dat je er tegenwoordig nog weinig mee kunt. Reageren
rakker126 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Koop gewoon een nieuwe Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) en waar kun je dat weer zien (die ddr) en aangezien veel van mijn geld naar een ipod is gegaan heb ik geen geld voor een nieuwe computer, en mijn ouder betalen ook niet Bewerkt: 29 december 2008 door Donald-Duck Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 en waar kun je dat weer zien (die ddr)en aangezien veel van mijn geld naar een ipod is gegaan heb ik geen geld voor een nieuwe computer, en mijn ouder betalen ook niet Dat kan je volgens mij zien in de Flitskikker Infotool. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) mijn pc ligt nu open (ik zit op een andere pc), maar het is idd ddr1. Maar als je dit naar 2gb wil krijgen kan dat wel, ook al is het prijzig. Ik heb zo´n 70 euro. Bewerkt: 29 december 2008 door Donald-Duck Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Klikkie! Met 70 euro kom je er dus echt wel . @ Scrtz; was ik inderdaad even vergeten. Bewerkt: 29 december 2008 door KillerZero86 Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Zou het niet meer doen, en je moet ook de snelheid ervan kijken he, ddr-xxx tis gewoon het geld niet meer waard, en idd is verouderd geheugen altijd best prijzig. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 maar ik ben vrij eigenwijs maar is het getal met cl ervoor de snelheid, want bij mij staat er CL3, en stel dat is de snelheid, kun je dan bijvoorbeeld ook die van CL3 3-3 gebruiken? Reageren
FerryN Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Denk dat dat wel mogelijk is ja. Als je 70 euro wilt spenderen, zou ik voor die GeiL geheugenstrips gaan, want die zijn volgens mij nog het snelste. En Kingston zijn ook goeie strips . Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 maar ik ben vrij eigenwijs maar is het getal met cl ervoor de snelheid, want bij mij staat er CL3, en stel dat is de snelheid, kun je dan bijvoorbeeld ook die van CL3 3-3 gebruiken? das de clocksnelheid, je kan wel sneller/slomer erbij zetten, dan pakken de modules automatisch de sloomste snelheid, dus als je een CL4 bij CL3 zet, gaan ze allebij op CL4 draaien, Belangrijk is het aantal MHZ en het merk dat is wel het beste om t zelfde te zijn. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 ok, veel technische taal, maar als die GeiL 2 GB DDR-400 Kit cl3 4-4 er in zou zetten en mijn oude weg halen, zou dat dan werken Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 kijk eens welk moederbord je hebt, en kijk dan wat voor geheugen die allemaal ondersteund en hoeveel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.