Jump to content

ram geheugen


Donald-Duck

Recommended Posts

Ik wil het ram geheugen van mijn computer verhogen naar 2gb, maar waar moet ik op letten en kan dit sowieso wel. Dit is mijn pc:

HP pavilion

windows xp professional

intel pentium 4 processor 2,66ghz

ram geheugen: 504 mb

videokaart: Intel Graphics media accelerator 900 (tot 224 mb gedeeld video geheugen)

harde schijf van 160gb

Ik weet niet veel van computers af dus het kan zijn dat je het bovenste helemaal niet nodig heb. Als er iets niet duidelijk is; vraag gerust.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Donald-Duck

    16

  • Limbolander

    10

  • FerryN

    3

  • wesley123

    2

ik snap niet helemaal waarom je zo'n pc wilt gaan upgraden, gebruik je uberhaupt die 512mb geheugen die je nu hebt ? of draai jij tig programma's tegelijk?

als je nieuwe haalt moet je opletten dat het van dezelfde snelheid is, je kan makkelijk je pc openschroeven en kijken op de RAM modules op de sticker wat de snelheid ervan is, kan je tevens ook via je BIOS zien, of via CPU-z

Link to comment
Delen op andere websites

snap jij niet waarom ik zo´n censuur :7 [/font] computer laat upgraden of hoe ik 2gb ga gebruiken 8) Dat eerste weet ik eigenlijk niet, maar dat tweede omdat ik hem nu te traag vind en een veel snellere wil hebben :*D

edit: waar kan je eigenlijk je bios bekijken

Bewerkt: door Donald-Duck
Link to comment
Delen op andere websites

die pc is zo verouderd, waarschijnlijk heb je ddr1 en daarvan kost 1gb al ruim 40 euro.

Je kunt beter een neiuwe pc kopen/samenstellen, of de hele pc upgraden, dan kun je weer ff de tijd vooruit. De pc die je nu hebt is dusdanig verouderd dat je er tegenwoordig nog weinig mee kunt.

Link to comment
Delen op andere websites

en waar kun je dat weer zien (die ddr)

en aangezien veel van mijn geld naar een ipod is gegaan heb ik geen geld voor een nieuwe computer, en mijn ouder betalen ook niet :N

Bewerkt: door Donald-Duck
Link to comment
Delen op andere websites

en waar kun je dat weer zien (die ddr)

en aangezien veel van mijn geld naar een ipod is gegaan heb ik geen geld voor een nieuwe computer, en mijn ouder betalen ook niet :N

Dat kan je volgens mij zien in de Flitskikker Infotool.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn pc ligt nu open (ik zit op een andere pc), maar het is idd ddr1. Maar als je dit naar 2gb wil krijgen kan dat wel, ook al is het prijzig. Ik heb zo´n 70 euro.

Bewerkt: door Donald-Duck
Link to comment
Delen op andere websites

maar ik ben vrij eigenwijs :clown:

maar is het getal met cl ervoor de snelheid, want bij mij staat er CL3, en stel dat is de snelheid, kun je dan bijvoorbeeld ook die van CL3 3-3 gebruiken?

das de clocksnelheid, je kan wel sneller/slomer erbij zetten, dan pakken de modules automatisch de sloomste snelheid, dus als je een CL4 bij CL3 zet, gaan ze allebij op CL4 draaien,

Belangrijk is het aantal MHZ en het merk dat is wel het beste om t zelfde te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...