wesley123 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 dat zijn de snelheden in MHz Reageren
Limbolander Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 dat is idd het belangrijkste voor jou donald-duck, je hoeft je niet zo zorgen te maken om de CAS latency ( CL ) als je geen overclocker bent Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) ik ben blij dat mensen hier meer van weten dan dat ik er van weet maar weer even weer een rijtje met dingen waar ik op moet letten ddr1 266,333 of 400 mhz en cl maakt niks uit, kan ik er ook bijv 2 inzetten terwijl ik 3 heb, voor het geval dat ik wel zoiets koop en bij accessoires staat een geheugenkoeler, is dat nodig of niet? Bewerkt: 30 december 2008 door Donald-Duck Reageren
Limbolander Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 ik ben blij dat mensen hier meer van weten dan dat ik er van weet maar weer even weer een rijtje met dingen waar ik op moet letten ddr1 266,333 of 400 mhz en cl maakt niks uit, kan ik er ook bijv 2 inzetten terwijl ik 3 heb, voor het geval dat ik wel zoiets koop en bij accessoires staat een geheugenkoeler, is dat nodig of niet? nee geheugenkoeler heb jij echt niet nodig ik zou gewoon 2x1gb halen als het niet te duur is dus onder de 60-70 euro anders wordt het het toch niet waard van de hoogste snelheid dus, 400mhz, mocht je oude 512mb reepje ook 400mhz zijn kun je die er ook bij zetten als het goed is. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 nog 1 en waarschijnlijk de laatste reactie over dat cl had je gezegd dat ik daar geen zorgen over hoefde te maken, maar nog 1 vraagje daarover: kan er een cl2 in terwijl ik nu cl3 heb Reageren
Limbolander Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 nog 1 en waarschijnlijk de laatste reactieover dat cl had je gezegd dat ik daar geen zorgen over hoefde te maken, maar nog 1 vraagje daarover: kan er een cl2 in terwijl ik nu cl3 heb ja, dan gaat je cl2 geheugen gewoon op cl3 draaien. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) ik heb wat besteld bij een computerwinkel, dus nu is het afwachten, dinsdag krijgen ze het binnen en hier hoef je geen 15 euro ofzo verzendkosten te betalen zoals op internet dus iedereen bedankt voor de moeite en hulp Bewerkt: 2 januari 2009 door Donald-Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.