kvbmaster Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 installeren ging snel 5 minuten maar met alles erop en eraan dat het werkte 2 uur moest nog sp 1 hebben voor vista en die accounts maken ging niet echt goed ik dacht dat het het mooiste spel zou worden wat ik ooit heb gespeeld nou na heel wat geklo*t is het eindelijk wat mooier geworden maar geen AA heel vaak dat gebouwen weggaan enzo. groote flop :-( ik hoop dat er nog een goeie patch komt Reageren
rakker126 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 0 minuten, Yea right Ja, misschien omdat je hem niet hoeft te installeren. Ja dat zeg ik ook. Je hoeft hem namelijk niet te installeren op de 360! En daarna zei ik dat ik er op de PC zo'n 15 à 20 minuten over deed (had namelijk al een Social Club account dus dat hoefde ook niet). Nee, maar het laden duurt net zo lang als een installatie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.