Freaksken Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 3: het werkt wel, maar de spelers blijven nog dansen wanneer ze spawnen. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4: waar moet ik dat strtock dinges dan zetten ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1: de dinghy spawnt niet. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5: opgelost door Sandra! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 8: ik heb een race in mta gemaakt, maar hoe kan een speler die race joinen als ie /race typd. hoe ik een mta file moet converteren naar een samp file weet ik al, maar hoe zet ik het er in? Reageren
Sandra Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) 3. Ik weet niet of het werkt, maar zet eens bij OnPlayerSpawn: SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_NONE); 4. Dat is =>Deze<= code. Die zet je onderaan het script. Ook moet je dit bovenaan de OnPlayerCommandText-callback zetten: new cmd[256], idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); 1. Weet je zeker dat je alle codes erin hebt staan?? Ook de timer? Ik heb er maar een filterscript van gemaakt. Dan kan je de codes weer uit je gamemode halen, en alleen het filterscript gebruiken. Download: Dinghy.pwn Dinghy.amx 8. Weet ik dus niet. Bewerkt: 18 januari 2009 door =>Sandra<= Reageren
Freaksken Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) ...\server\pawno\mijnscript.pwn(510) : error 017: undefined symbol "DinghyOn" ...\server\pawno\mijnscript.pwn(510) : warning 215: expression has no effect ...\server\pawno\mijnscript.pwn(510) : error 001: expected token: ";", but found "]" ...\server\pawno\mijnscript.pwn(510) : error 029: invalid expression, assumed zero ...\server\pawno\mijnscript.pwn(510) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. Voor 1 Bewerkt: 6 december 2017 door Freaksken Reageren
Sandra Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Staat dit wel bovenaan je script dan? new Dinghy[MAX_PLAYERS]; new bool:DinghyOn[MAX_PLAYERS]; Reageren
Freaksken Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 errors zijn weg, maar de dinghy spawnt niet Reageren
Sandra Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Gebruik je nu dat filterscript? Reageren
Freaksken Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) 1: ja, maar moet er een dinghy spawnen als ik met een voertuig in het water beland of moet er een spawnen als ik te voet in het water beland Want ik heb alleen nog maar te voet geprobeerd. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3: nee, heb ik zelf ook al geprobeerd ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4: het werkt alleen al ik dit by OnPlayerCommandText zet new string[256]; new playermoney; new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME]; new cmd[256]; new giveplayerid, moneys, idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 8: dit is om objecten van MTA naar SAMP te converteren: http://gtamap.delux-host.com/ Maar hoe ik zet die race in men script met het commando /race Bewerkt: 18 januari 2009 door Freaksken Reageren
Freaksken Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 1: onmogelijk 3: de karakters blijven dansen wanneer ze spawnen, niet zo erg 8: je vind dit in alle servers, dat je races enzo kunt doen, maar hoe zet je ze erin 2,4,5,6,7: opgelost! Reageren
Sandra Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Die MTA >> Sa-mp converters zijn voor objecten, niet voor races. Reageren
Freaksken Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 ow, maar hoe doen alle servers dat dan tog? Reageren
Sandra Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Die maken ze gewoon zelf. Het is in ieder geval geen standaard converter. Op het sa-mp forum zijn wel filterscripts te vinden waarmee je races kunt maken. Reageren
Freaksken Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) kan je me aub een link geven of bestaat er geen tut ofzo noggis bedankt voor de moeite voor nummer 1 hé Bewerkt: 24 januari 2009 door Freaksken Reageren
Freaksken Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Bestaat er geen tut voor? En nog een vraagje. Hoe zet je je server online met draadloos internet? Reageren
Sandra Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Yagu's Race Filterscript Om je server online te krijgen, moet je een poort in je router openzetten. (Gebruikelijk voor sa-mp is poort '7777') Reageren
Freaksken Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 1: onmogelijk 8: kan je de races van MTA ook in sa-mp zetten? Hoe? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 9: hoe kan je tijdens het kiezen van een karakter een muziekje laten afspelen 10: hoe kan je als admin een speler killen 11: hoe kan je als admin met het commando /nitro, nitro in je auto hebben 12: hoe kan je als admin iemand wapens geven 13: hoe kan je als admin iemands levens en armor bijvullen 14: hoe kan je als admin iemand een voertuig geven ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2,3,4,5,6,7: opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.