.Timothy Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Tenzij je alles zelf wilt maken, kun je overwegen om een adminscript te gebruiken. Veelgebruikt en bekend adminscript is Xtreme Admin, welke je hier kunt downloaden. Je ziet meteen een overzicht van alle commando's, een leuk aantal. Je kunt de commando's per level (heb je ook meteen adminlevels, je kan dat ook gewoon uitschakelen door één level voor jezelf te maken) instellen. Reageren
Freaksken Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Tenzij je alles zelf wilt maken, kun je overwegen om een adminscript te gebruiken. Veelgebruikt en bekend adminscript is Xtreme Admin, welke je hier kunt downloaden. Je ziet meteen een overzicht van alle commando's, een leuk aantal. Je kunt de commando's per level (heb je ook meteen adminlevels, je kan dat ook gewoon uitschakelen door één level voor jezelf te maken) instellen. Bedankt, maar ik snap er niets van. Alles staat er door elkaar (in mijn ogen toch). Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Wat staat er volgens jou door elkaar? Je download het gewoon en stopt het gewoon in de map 'filterscripts'. Je voegt hem toe in 'server.cfg' bij 'filterscripts' en het zal als het goed is al werken. Rest je alleen nog even een aantal dingen te configureren (zal als het goed is wel in een ReadMe staan of in het topic zelf). Reageren
Freaksken Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik bedoel gewoon, als je me de dingen appart geeft begrijp ik beter wat ik moet doen. En krijg ik het scripten beter onder de knie. Dus zou je aub. mijn vragen kunnen oplossen door het stukje script per vraag te geven aub. Reageren
Sandra Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Misschien kan je wat met deze tutorial: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=91984 Reageren
Freaksken Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Het ziet er naar uit van wel ja! Reageren
Freaksken Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 1: onmogelijk 8: kan je de races van MTA ook in sa-mp zetten? Hoe? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 9: hoe kan je tijdens het kiezen van een karakter een muziekje laten afspelen 14: hoe kan je als admin iemand een voertuig geven ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2,3,4,5,6,7,10,11,12,13: opgelost Reageren
Antrex Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Dit gaat eindeloos door, stop alsjeblieft met vragen hoe werkelijk èlke functie van sa:mp werkt, en leer is een pawno tut, dit slaat nergens op (vind ik persoonlijk) En als je er ècht niet uitkomt, kijk dan gewoon ff op http://wiki.sa-mp.com/wiki/Main_Page Of kijk in de lijst met pawno functies, rechts is dat als je pawno opent. Bewerkt: 29 januari 2009 door Antrex Reageren
Freaksken Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Als het je stoort, kijk er dan gewoon niet naar. Het is nogal gemakkelijk om zon script in elkaar te zetten hoor!!!!!!!!! Vind je het mss beter dat ik elke keer een nieuw toppic aan maak. Dit forum is gemaakt om vragen te stellen, dus ik doe niets verkeerd. Bewerkt: 29 januari 2009 door Freaksken Reageren
Antrex Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Het is nogal gemakkelijk om zon script in elkaar te zetten hoor!!!!!!!!! Maak het dan lekker zelf als je het zo gemakkelijk vind. Bewerkt: 2 februari 2009 door Antrex Reageren
Sandra Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Het is nogal gemakkelijk om zon script in elkaar te zetten hoor!!!!!!!!! Maak het dan lekker zelf als je het zo gemakkelijk vind. Hij bedoeld het sarcastisch Maar hij heeft wel gelijk, hij doet niets verkeerd want dit forum is om vragen te stellen Bewerkt: 2 februari 2009 door =>Sandra<= Reageren
Freaksken Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 1: onmogelijk 8: kan je de races van MTA ook in sa-mp zetten? Hoe? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 9: hoe kan je tijdens het kiezen van een karakter een muziekje laten afspelen 14: hoe kan je als admin iemand een voertuig geven ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2,3,4,5,6,7,10,11,12,13: opgelost Iemand een ideetje? Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) 8: Er was eens een converter die alle checkpoints en vehicles uit MTA meeconverteerde. Ik zal eens zoeken of die nog online is. Anders zal je handmatig alle coördinaten uit je .map bestand moeten halen. 9: PlayerPlaySound(playerid, 1187, 257.6206, -41.5307, 1002.0234); // Flight School Award Track @ Interior kleerkast 14: Zit er zo niks by extreme admin? Simpel voorbeeld, snel in mekaar geflanst. Ik ga er van uit dat je strtok etc. ondertussen al in je script hebt. public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmd, "/givecar", true)) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "AdminCmd. Permission Denied."); tmp = strtok(cmdtext, idx); new giveplayerid = strval(tmp); new Float:x, Float:y, Float:z; if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "USAGE: /givecar [id]"); if(!IsPlayerConnected(giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Inactive playerid"); GetPlayerPos(giveplayerid, x, y, z); CreateVehicle(411, x+5, y+5, z+2, 0.0, -1, -1, 120); // spawn infernus dicht bij giveplayerid return 1; } return 0; } Bewerkt: 8 februari 2009 door Big Boss Reageren
Freaksken Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 8: bedoel je dit: http://gtamap.delux-host.com/ 9: en hoe kan ik dat muziekje dan doen stoppen 14: moet ik echt voor elk voertuig zon appart script maken? Gaat het niet gewoon zo: /givecar [vehicleid] [playerid] Zoja, hoe? Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 8: Nee, die doet de vehicles en de checkpoints niet. 9: PlayerPlaySound(playerid, 1188, x, y, z); 14: Mogelijk, maar wat moeilijker. Zoek eens op forum.sa-mp.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.