Jump to content

Richtingaanwijzers


Sprunk

Recommended Posts

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=89220 deze topic bestaat al ;P en nee het kan niet het is wel handig dat de peds het kunnen anders is je auto zo kapot.

Misschien komt er ooit een update. En als je auto zo kapot is, dan moet je leren rijden! En een beetje geduld hebben.

Alsof de AI van IV o zo geweldig is.

Ze switchen van rijbanen alsof ze alleen daar rijden, en dan die taxi's, die zijn vreselijk, aangezien ze je bij het stoplicht wegduwen omdat ze ongeduldig zijn, en als ze dat doen, knal ik ze kapot en krijg ik wanted.

Maar ontopic, nee, dat kan niet, misschien binnenkort wel, ivb. met scripts omdat de knipperlicht dummy's op de wagens zitten, dat was de reden dat SA geen knipperlichten konden.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=89220 deze topic bestaat al ;P en nee het kan niet het is wel handig dat de peds het kunnen anders is je auto zo kapot.

Misschien komt er ooit een update. En als je auto zo kapot is, dan moet je leren rijden! En een beetje geduld hebben.

Alsof de AI van IV o zo geweldig is.

Ze switchen van rijbanen alsof ze alleen daar rijden, en dan die taxi's, die zijn vreselijk, aangezien ze je bij het stoplicht wegduwen omdat ze ongeduldig zijn, en als ze dat doen, knal ik ze kapot en krijg ik wanted.

Inderdaad, maar vergeleken met San Andreas is het wel een stuk beter. Daar was het helemaal onmogelijk om normaal rond te rijden zonder kapotgebeukt, neergeschoten of doofgetoeterd te worden. In GTA IV zitten wel veel kruispunten waar de verhouding tussen de tijd tussen de stoplichten niet klopt. Dan gaan ze allemaal tegelijk, of rijdt 1 rij altijd blindelings door rood. Maar als je in een taxi zit achterin en je staat een uur stil omdat vlak voor de taxi een auto 'vast' zit, dan twijfel je weer aan de A.I.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Hoe gebruik ik mijn richtingaanwijzers in IV. Ik kan het nergens bij de controls vinden :N

Heb de PC versie BTW :Y

Alvast bedankt!

Het kan wel: Geef een route aan met een waypoint, sta stil bij een afslag en daar gaan ze!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Hoe gebruik ik mijn richtingaanwijzers in IV. Ik kan het nergens bij de controls vinden :N

Heb de PC versie BTW :Y

Alvast bedankt!

Het kan wel: Geef een route aan met een waypoint, sta stil bij een afslag en daar gaan ze!

Kan dit ook bij de PS3-versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Hoe gebruik ik mijn richtingaanwijzers in IV. Ik kan het nergens bij de controls vinden :N

Heb de PC versie BTW :Y

Alvast bedankt!

Het kan wel: Geef een route aan met een waypoint, sta stil bij een afslag en daar gaan ze!

Nou, als je met waypoint dat groene dingetje en dat groene lijntje bedoelt, er gebeurt niks. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Hoe gebruik ik mijn richtingaanwijzers in IV. Ik kan het nergens bij de controls vinden :N

Heb de PC versie BTW :Y

Alvast bedankt!

Het kan wel: Geef een route aan met een waypoint, sta stil bij een afslag en daar gaan ze!

ERhm wil je aub geen dingen posten die NIET waar zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...