the_dan Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 steeds als ik fifa 08 opstart gaat iemand kletsen in het italiaans of spaans ofzo wat is dat ? en die roosterwijzegingen zijn ook neit egt uptodate Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Kun je Misschien wat Specifieker zijn want de vraag komt niet echt over bij mij. Reageren
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 uuh ik start het spel op en dan gaat een man italiaans praten en wat voetbalclubs opnoemen specefieker kan ik niet zijn Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) uuh ik start het spel op en dan gaat een man italiaans praten en wat voetbalclubs opnoemenspecefieker kan ik niet zijn Ahh ik snap wat je bedoeld dan moet je naar je instellingen gaan en dan zoeken naar iets van podcasts en dan uitzetten ik weet niet precies meer waar het staat ik speel nu fifa 09 Bewerkt: 30 december 2008 door Gta_on_ps3 Reageren
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 uuh ik start het spel op en dan gaat een man italiaans praten en wat voetbalclubs opnoemenspecefieker kan ik niet zijn Ahh ik snap wat je bedoeld dan moet je naar je instellingen gaan en dan zoeken naar iets van podcasts en dan uitzetten ik weet niet precies meer waar het staat ik speel nu fifa 09 hartstikke bedankt ik ga het morgen uitproberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.