Scarface92 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Beste leden, wil jij binnenkort naar de bioscoop alleen weet je niet naar welke film? Kijk dan snel in dit topic want hier kun van alles vragen over de nieuwste bioscoop films en natuurlijk de aanraders. Ik zal alvast wel een aanrader posten. 1. Oorlogswinter (2008) Deze film is gebaseerd op het beroemde boek van Jan Terlouw. De film speelt zich af in de Winter tijdens de 2e Wereld Oorlog van 1944-1945. Het gaat over de veertienjarige Michiel die nog niets kan doen voor het verzet. Zijn buurjongen Dirk, doet mee aan een overval op het munitiedepot. Wanneer de overval word veraden moet Michiel uitgaan van zijn eigen kracht. Ik heb zelf de film nog niet bekeken maar dat gaat binnenkort wel gebeuren. Daarom kan ik hem nu nog niet beoordelen. Deze film lijkt me zeker spannend maar dat is vooral omdat ik sowiezo van oorlogsfilms houd. Bewerkt: 29 december 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
ojahoor Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Valkyrie lijkt me super Reageren
ojahoor Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Valkyrie lijkt me super deze film is gebaseerd op de 2de wereld oorlog, met tom cruise en carice van houten Reageren
Robinz Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Was laatst naar zo premiere geweest van Oorlogswinter in Breda, was wel vette film! Ik vond die film Changeling met Angelina Jolie ( ) ookwel vet! Reageren
The Hulk Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Valkyrie lijkt mij ook leuk ik ga er zeker naartoe. Reageren
K.O. Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Aanrader: Saw V Aan het begin van dit vijfde deel uit de serie lijkt Jigsaw nu eindelijk echt dood. Agent Mark Hoffman wordt gezien als de held die de sadistische seriemoordenaar te pakken kreeg. Maar vrijwel niemand weet dat Hoffman eigenlijk zichzelf heeft opgewerkt tot de nieuwe meesterleerling van Jigsaw, en dat de agent van plan is om zelf de zieke moordpraktijken van Jigsaw voort te zetten. Waar Hoffman echter geen rekening mee houdt is de komst van agent Strahm. Nadat deze bijna zelf door een zieke truuk van de nieuwe Jigsaw om het leven is gekomen, is hij vastbesloten om de jacht op de opvolger van deze nieuwe moordenaar te openen. Al snel komt hij achter de identiteit van de nieuwe Jigsaw, maar hoe kan hij bewijzen dat agent Hoffman de moordenaar is? In de tussentijd gaan de zieke moorden gewoon door. En aangezien dit het vijfde deel in de serie is leek het de makers wel een gepast idee om dit keer een groep van vijf gevangenen te laten zien die via ketens om hun nek aan elkaar vast zijn gemaakt. Alleen als zij samen werken kunnen zij levend ontsnappen, anders worden zij onthoofd. Zelfs mensen die nog nooit een Saw-film hebben gezien weten dat elke gelegenheid voor het in beeld brengen van een gore moord door de makers met beide handen aangegrepen wordt, dus het spreekt voor zich dat bepaald niet al deze vijf gevangenen het er heelhuids vanaf brengen.Hoewel ik net zie dat de film alweer uit bijna alle bioscopen is verdwenen... Dan maar deze aanrader:Yes Man Yes ManMet de film The Yes Man maakt Jim Carrey een terugkeer naar het genre dat hem groot maakte: comedy. De plot lijkt dan ook een beetje op dat van 'Liar Liar', één van Carrey's grootste successen: waar hij in die film een man speelde die niet kon liegen, speelt hij in The Yes Man Carl Allen, een man die op alles wat hem wordt voorgelegd 'Ja' antwoordt. Dit doet Carl nadat hij een zelfhulpgoeroe ontmoet die als oplossing voor van alles en nog wat zegt dat je voor nieuwe dingen open moet staan - en dus 'Ja' moet leren zeggen. En daarom besluit Carl een jaar lang alleen maar 'Ja' te zeggen op alles wat op zijn pad komt - met alle chaotische en hilarische gevolgen van dien...Carl komt in hachelijke situaties terecht door op alles 'Ja' te zeggen, en dat gold ook voor Jim Carrey zelf, die zich voornam alle stuntscènes in de film zelf te doen! Dit resulteerde erin dat hij bij een scène waarin Carl op verzoek van zijn vriendin van een brug afspringt ook daadwerkelijk zelf is gesprongen - maar dan wel met een bungee-elastiek aan zich bevestigd. 'Yes Man' was niet alleen een succesvolle comeback voor Carrey, ook neemt hij in de film zichzelf op de hak door subtiele verwijzingen naar zijn minder succesvolle films: zo huurt Carl in een videotheek de Carrey-film 'The Cable Guy', terwijl in diezelfde videotheek ook de film 'The Number 23' in de achtergrond te zien is. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 The Curious Case of Benjamin Button Terwijl de orkaan Katrina op New Orleans afstormt, ligt de bejaarde Daisy op haar sterfbed. Ze vraagt haar dochter om voor te lezen uit een oud dagboek. Het dagboek vertelt het bijzondere verhaal van Benjamin Button. Benjamin wordt geboren als bejaarde man, en wordt vervolgens met de dag jonger. Halverwege hun levens worden Daisy en Benjamin verliefd. Maar wat zal de toekomst brengen wanneer Benjamin steeds jonger, en Daisy steeds ouder wordt? Deze film is echt prachtig en krijgt 13 oscarnominaties. Reageren
Robbie007 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Hier enkele aanraders: Yes Man Saw V Transporter 3 Madagascar 2 ,... Om de top 20 te zien klik hier Bewerkt: 27 januari 2009 door Robbie007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.