brentoske Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 hallo , als ik GTA IV opstart gaat alles normaal tot die de reclame laat zien van rockstar enzo dan komt er een error RM ...... ofzo wat kan ik doen ???? en moet ik een patch ofzo downloaden voor dat ik het kan spelen ??? ik snap het niet zo !!!!!! KAN IEMAND MIJ HELPEN EN UITLEGGEN !!!!!!!!!!!!!!! op can uou run it staat er dat mn video kaart slecht is kan ik die verhogen !!! ??? !! HEEEEELP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Okee.. Lekker duidelijk topic. Wellicht wil je jouw systeem specificaties bijsluiten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Als die Sité zegt dat je Videokaart slecht is, download eens dan de nieuwste Update voor je Videokaart. En laat je PC Specs een even zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 ik begrijp geen bal van wat je bedoelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pat35 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 ik begrijp geen bal van wat je bedoelt Start/Config. scherm/systeem. Even hier vermelden wat daar staat. En op je bureau blad rechtermuisknop/Eigenschappen en hier vermelden wat je Grafische kaart is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 ik begrijp geen bal van wat je bedoelt Start/Config. scherm/systeem. Even hier vermelden wat daar staat. En op je bureau blad rechtermuisknop/Eigenschappen en hier vermelden wat je Grafische kaart is. Dat is met start-uitvoeren-"DXDIAG" veel handiger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.