Jump to content

GTA 4 PC


eyo

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb net 1 uur geleden GTA IV voor de PC gekocht en toen ik hem eindelijk geinstalleerd had zag het er heel lelijk uit.. :duh:

Ik voldoe wel gewoon aan de systeem eisen.. (denk ik)

Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz

Geheugen: 3 GB RAM

Videokaart: NVIDIA GeForce 8600 GS

Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1

Het is heel raar, de randjes van alles zijn niet goed afgewerkt enzo en hij hapert een heel klein beetje.

Het ziet er eigenlijk bijna hetzelfde uit als GTA San Andreas..:S

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Gr, eyo

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TaartJJ~!

    9

  • eyo

    6

  • Limbolander

    5

  • gamehater

    4

Ik denk dat het aan je videokaart ligt, het is niet zo'n super kaart.

Je processor verdient een veel betere videokaart. Ik denk dat je flink wat verschil gaat zien als je je videokaart vervangt door bijvoorbeeld een ATi 4850 (of beter) of een 9600/9800 GT (of beter).

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel de nieuwste Update's gedownload voor je Videokaart? Heb je ook de Patch gedownload voor GTA IV die R* heeft uitgegeven? :)

Nog niet de nieuwste update vd Videokaart maar wel die R* heeft uitgegeven..

Ik download die update ook wel even dan.

Waar kan ik die updates downloaden eigenlijk?

Bewerkt: door eyo
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel de nieuwste Update's gedownload voor je Videokaart? Heb je ook de Patch gedownload voor GTA IV die R* heeft uitgegeven? :)

Nog niet de nieuwste update vd Videokaart maar wel die R* heeft uitgegeven..

Ik download die update ook wel even dan.

Waar kan ik die updates downloaden eigenlijk?

bij de site van nvidia :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het zelf ook hoor, je kunt proberen de zo hoogst mogelijke resolutie te pakken om het wat op te lossen, komt gewoon omdat anti-aliasing niet ondersteund wordt, moet je gewoon zo'n hoog mogelijke resolutie pakken wat dus erg klote is voor mensen die nog een CRT hebben zoals ik

Link to comment
Delen op andere websites

Another reason why to buy GTA for a console. :schater:

bullsh*t, een boel mensen hier hebben gta 4 om te modden of omdat ze niet met een console om kunnen gaan of er geen hebben. Dan kun je wel gta 4 voor een consloe kopen maar wat heb je er dan aan? je kunt niet modden, je kunt er niet mee omgaan of je hebt geen console en dus zit je daar met het spel

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het zelf ook hoor, je kunt proberen de zo hoogst mogelijke resolutie te pakken om het wat op te lossen, komt gewoon omdat anti-aliasing niet ondersteund wordt, moet je gewoon zo'n hoog mogelijke resolutie pakken wat dus erg klote is voor mensen die nog een CRT hebben zoals ik

Wat zijn jouw Graphic Settings dan precies bij dat spel? Dan kan ik dat ook even proberen..

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb net 1 uur geleden GTA IV voor de PC gekocht en toen ik hem eindelijk geinstalleerd had zag het er heel lelijk uit.. :duh:

Ik voldoe wel gewoon aan de systeem eisen.. (denk ik)

Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz

Geheugen: 3 GB RAM

Videokaart: NVIDIA GeForce 8600 GS

Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1

Het is heel raar, de randjes van alles zijn niet goed afgewerkt enzo en hij hapert een heel klein beetje.

Het ziet er eigenlijk bijna hetzelfde uit als GTA San Andreas..:S

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Gr, eyo

wat jij hebt is kinderspeelgoed ja ik heb dat ook met die iritante randjes

ik heb de video kaart ASUS EAH4870X2/HTDI/2G, 2048 MB een Intel Core 2 Quad Q9650 moederbordt ASUS P5Q3 DELUXE/WIFI voeding Corsair ATX HX1000W 8gig drr3 1066 windows vista ultimate 64 bit dvd bleuhray brande LG GGW-H20L ingebouwde bleuthoo 15x usb 2.0 hispeed kast CoolerMaster CM690 ATX Mid-Tower

duss

het ligt niet aan mijn pc en ook niet aan de software dat betekendt dat die slegt is afgewerkt het spel

EN JA IK HEB ALLES OP MAXIMUN STAAN!!

:bier: tot gta

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb net 1 uur geleden GTA IV voor de PC gekocht en toen ik hem eindelijk geinstalleerd had zag het er heel lelijk uit.. :duh:

Ik voldoe wel gewoon aan de systeem eisen.. (denk ik)

Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz

Geheugen: 3 GB RAM

Videokaart: NVIDIA GeForce 8600 GS

Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1

Het is heel raar, de randjes van alles zijn niet goed afgewerkt enzo en hij hapert een heel klein beetje.

Het ziet er eigenlijk bijna hetzelfde uit als GTA San Andreas..:S

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Gr, eyo

wat jij hebt is kinderspeelgoed ja ik heb dat ook met die iritante randjes

ik heb de video kaart ASUS EAH4870X2/HTDI/2G, 2048 MB een Intel Core 2 Quad Q9650 moederbordt ASUS P5Q3 DELUXE/WIFI voeding Corsair ATX HX1000W 8gig drr3 1066 windows vista ultimate 64 bit dvd bleuhray brande LG GGW-H20L ingebouwde bleuthoo 15x usb 2.0 hispeed kast CoolerMaster CM690 ATX Mid-Tower

duss

het ligt niet aan mijn pc en ook niet aan de software dat betekendt dat die slegt is afgewerkt het spel

EN JA IK HEB ALLES OP MAXIMUN STAAN!!

:bier: tot gta

Vindt die computer van jou ook maar een mecanodoos. Jezus man dat is toch geen opmerking kinderspeelgoed. Eyo heeft gewoon een goede PC staan beter nog dan die van mij dus hij moet het makkelijk kunnen draaien. En als je je specificaties zo graag wil showen doe dat dan op een forum waar dat hoort en niet hier daar heeft niemand wat aan.

En voor Eyo er is niets mis met je PC iedereen heeft hier last van dus probeer gewoon een leuke en goede instelling te vinden die jij zelf het beste vindt, ik zou er niet te veel aan blijven kloten.

Bewerkt: door gamehater
Link to comment
Delen op andere websites

Eyo, zoals ik al eerder in dit topic heb opgemerkt is dat jouw videokaart een bottleneck voor jouw CPU is, de Q6600 kan namelijk veel meer hebben dan een 8600 GS.

Als je echt het beste uit je pc wilt halen zul je een nieuwe videokaart moeten aanschaffen +e.v.t. voeding.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het zelf ook hoor, je kunt proberen de zo hoogst mogelijke resolutie te pakken om het wat op te lossen, komt gewoon omdat anti-aliasing niet ondersteund wordt, moet je gewoon zo'n hoog mogelijke resolutie pakken wat dus erg klote is voor mensen die nog een CRT hebben zoals ik

Wat zijn jouw Graphic Settings dan precies bij dat spel? Dan kan ik dat ook even proberen..

ik heb medium/highest op een resolutie van 1200x1024, kan geen hogere resolutie omdat ik nog met een ouwe koelkast speel, 17inch crt monitor ( tis nu eenmaal het fijnste voor cs 1.6, maar een hel voor alle andere games ^^ )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...