Jump to content

lang aangewerkt!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey mensen ik heb een paar tips gevolgd en ik moet zeggen ben verbaasd over me zelf haha ^_^ geen idee dat ik dit in me had maar goed omdat ik nog niet echt bekend ben met photoshop cs2 en waar de mogelijkheden liggen heb ik er toch een paar in elkaar geshopt , ik zelf vind ze mooi geworden.

tips & ideeen mogen .

1

meechtesig.jpg

2

meechtesig2.jpg

3

sig.jpg

4

sig2-1.jpg

5

sig3.jpg

Bewerkt: door Klaasvaak-nl
Geplaatst:

Ik weet dat het je 1e keer is. De kleuren passen goed bij elkaar. Mooi ingeblend. Nu je dit kunt, gewoon willekeurig tutorials volgen. En veel oefenen

9/10

Geplaatst: (bewerkt)
Geplaatst:

geen idee wat dat is maar heb je plaatjes bekeken die je er bij had gezet , en het komt er een beetje in de buurt jah maar niet echt hellemaal.

Geplaatst:

''nog niet echt bekend ben met photoshop cs2 '' Ik wou dat ik dit kon met photoshop :tu:

die 2e is mijn persoonlijke favoriet omdat daar de kleuren erg goed bij elkaar passen en het lettertype er goed bij past, en de 4e staat onderaan mijn lijstje, de sig is nogal leeg aan de rechter kant, maar stijlen verschillen!

ga zo door ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...