.:TOM:. Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik heb hier een script gemaakt waarbij de speler als hij naar links en naar rechts rolt het spel word gepauzeerd. (extreme trage slowmotion) Hij kan dan door alle peds in de buurt scroll met numpad 4 en 6 en ze selecteren met numpad 5. Daarna vervolledigd CJ de rol en schiet hij op het hoofd van die ped met een offset van de coordinaten van de ped. Alles klopt volgens mij en toch crasht SA. Als iemand kan helpen, zou dat geappreciëerd worden. Code // This file was decompiled using SASCM.INI published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .cs} //-------------MAIN--------------- wait 0 :START 01C2: remove_references_to_actor 3@ 0164: disable_marker 4@ 0007: 1@ = 5.0 0007: 2@ = 5.0 0006: 3@ = -1 :ROLL_0 015D: set_gamespeed 1.0 :ROLL_1 wait 0 if or 0611: actor $PLAYER_ACTOR performing_animation "Crouch_Roll_L" 0061: actor $PLAYER_ACTOR performing_animation "Crouch_Roll_R" jf @ROLL_1 :PAUSEGAME wait 0 if 06FF: any_ped_near_actor $PLAYER_ACTOR in_range 40.0 jf @ROLL_1 015D: set_gamespeed 0.00001 00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to 27@ 28@ 29@ 08E5: get_actor_in_sphere 27@ 28@ 29@ radius 40.0 handle_as 3@ :PAUSEGAME_1 wait 0 if 8043: not 3@ == -1 jf @START jump @PAUSEGAME_2 :PAUSEGAME_2 0187: 4@ = create_marker_above_actor 3@ :CHOOSEACTOR wait 0 if 0AB0: key_pressed 0x64 jf @CHOOSEACTOR_1 jump @CHANGEACTOR :CHOOSEACTOR_1 wait 0 if 0AB0: key_pressed 0x66 jf @SELECTPLAYER jump @CHANGEACTOR :CHANGEACTOR wait 0 if 06FF: any_ped_near_actor $PLAYER_ACTOR in_range 40.0 jf @START 01C2: remove_references_to_actor 3@ 0164: disable_marker 4@ 00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to 27@ 28@ 29@ 08E5: get_actor_in_sphere 27@ 28@ 29@ radius 40.0 handle_as 3@ 0187: 4@ = create_marker_above_actor 3@ jump @SELECTPLAYER :SELECTPLAYER wait 0 if 0AB0: key_pressed 0x65 jf @CHOOSEACTOR :ROLL_2 wait 0 if 0611: actor $PLAYER_ACTOR performing_animation "Crouch_Roll_L" jf @ROLL_3 jump @ROLL_LEFT :ROLL_3 wait 0 if 0611: actor $PLAYER_ACTOR performing_animation "Crouch_Roll_R" jf @ROLL_2 jump @ROLL_RIGHT :ROLL_LEFT 00A0: store_actor 3@ position_to 27@ 28@ 29@ 000B: 29@ += 1.5 015D: set_gamespeed 0.10 0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "Crouch_Roll_L" at 1@ times_normal_rate jump @SHOOT :ROLL_RIGHT 00A0: store_actor 3@ position_to 27@ 28@ 29@ 000B: 29@ += 1.5 015D: set_gamespeed 0.10 0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "Crouch_Roll_R" at 2@ times_normal_rate jump @SHOOT :SHOOT wait 0 if or 0611: actor $PLAYER_ACTOR performing_animation "Crouch_Roll_L" 0061: actor $PLAYER_ACTOR performing_animation "Crouch_Roll_R" jf @SHOOT_1 jump @SHOOT :SHOOT_1 015D: set_gamespeed 0.01 0668: AS_actor $PLAYER_ACTOR rotate_and_shoot_at 27@ 28@ 29@ 2000 ms wait 2000 jump @START 0A93: end_custom_thread Tom Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Het zou dan wel zo vriendelijk zijn om te vermelden, wanneer hij crasht. Gelijk? Wanneer je naar links of rechts wil rollen? Dat zou voor ons een stuk makkelijker zijn, hoeven we niet meer na die lusjes te kijken (of juist niet ervoor). Dan is iedereen eerder bereid om te helpen. Dus goed je foutmelding/crash formuleren, svp. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Bij het spawnnen van CJ, vlak na het laden van SA. Tom Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 01C2: remove_references_to_actor 3@ Je hebt hierbij helemaal nog geen actor gedefinieerd die 3@ heet, wanneer je hem aanzet. Daarvoor moet je dus iets anders verzinnen, bijvoorbeeld deze aan het einde plaatsen voor je terugspringt naar ":START". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.