Jump to content

One Hit, One Kill.


Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hier een script gemaakt waarbij de speler als hij naar

links en naar rechts rolt het spel word gepauzeerd.

(extreme trage slowmotion)

Hij kan dan door alle peds in de buurt scroll met numpad 4 en 6

en ze selecteren met numpad 5. Daarna vervolledigd CJ de rol

en schiet hij op het hoofd van die ped met een offset van de coordinaten van

de ped. Alles klopt volgens mij en toch crasht SA.

Als iemand kan helpen, zou dat geappreciëerd worden.

Code

// This file was decompiled using SASCM.INI published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
wait 0

:START
01C2: remove_references_to_actor 3@
0164: disable_marker 4@ 
0007: 1@ = 5.0 
0007: 2@ = 5.0
0006: 3@ = -1 

:ROLL_0
015D: set_gamespeed 1.0

:ROLL_1
wait 0
if or
0611:   actor $PLAYER_ACTOR performing_animation "Crouch_Roll_L"
0061:   actor $PLAYER_ACTOR performing_animation "Crouch_Roll_R"
jf @ROLL_1

:PAUSEGAME
wait 0
if
06FF:   any_ped_near_actor $PLAYER_ACTOR in_range 40.0
jf @ROLL_1
015D: set_gamespeed 0.00001
00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to 27@ 28@ 29@ 
08E5: get_actor_in_sphere 27@ 28@ 29@ radius 40.0 handle_as 3@

:PAUSEGAME_1
wait 0
if 
8043:   not  3@ == -1 
jf @START
jump @PAUSEGAME_2

:PAUSEGAME_2
0187: 4@ = create_marker_above_actor 3@

:CHOOSEACTOR
wait 0
if
0AB0:  key_pressed 0x64
jf @CHOOSEACTOR_1
jump @CHANGEACTOR

:CHOOSEACTOR_1
wait 0
if
0AB0:  key_pressed 0x66
jf @SELECTPLAYER
jump @CHANGEACTOR

:CHANGEACTOR
wait 0
if
06FF:   any_ped_near_actor $PLAYER_ACTOR in_range 40.0
jf @START 
01C2: remove_references_to_actor 3@
0164: disable_marker 4@
00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to 27@ 28@ 29@ 
08E5: get_actor_in_sphere 27@ 28@ 29@ radius 40.0 handle_as 3@
0187: 4@ = create_marker_above_actor 3@
jump @SELECTPLAYER

:SELECTPLAYER
wait 0
if
0AB0:  key_pressed 0x65
jf @CHOOSEACTOR

:ROLL_2
wait 0
if
0611:   actor $PLAYER_ACTOR performing_animation "Crouch_Roll_L"
jf @ROLL_3
jump @ROLL_LEFT

:ROLL_3
wait 0
if
0611:   actor $PLAYER_ACTOR performing_animation "Crouch_Roll_R"
jf @ROLL_2
jump @ROLL_RIGHT

:ROLL_LEFT
00A0: store_actor 3@ position_to 27@ 28@ 29@ 
000B: 29@ += 1.5 
015D: set_gamespeed 0.10
0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "Crouch_Roll_L" at 1@ times_normal_rate 
jump @SHOOT

:ROLL_RIGHT
00A0: store_actor 3@ position_to 27@ 28@ 29@
000B: 29@ += 1.5   
015D: set_gamespeed 0.10                                                    
0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "Crouch_Roll_R" at 2@ times_normal_rate
jump @SHOOT

:SHOOT
wait 0
if or
0611:   actor $PLAYER_ACTOR performing_animation "Crouch_Roll_L"
0061:   actor $PLAYER_ACTOR performing_animation "Crouch_Roll_R"
jf @SHOOT_1
jump @SHOOT

:SHOOT_1
015D: set_gamespeed 0.01
0668: AS_actor $PLAYER_ACTOR rotate_and_shoot_at 27@ 28@ 29@ 2000 ms
wait 2000
jump @START  

0A93: end_custom_thread 

:sigaar: Tom

Geplaatst:

Het zou dan wel zo vriendelijk zijn om te vermelden, wanneer hij crasht. Gelijk? Wanneer je naar links of rechts wil rollen? Dat zou voor ons een stuk makkelijker zijn, hoeven we niet meer na die lusjes te kijken (of juist niet ervoor). Dan is iedereen eerder bereid om te helpen. Dus goed je foutmelding/crash formuleren, svp.

Geplaatst:

01C2: remove_references_to_actor 3@

Je hebt hierbij helemaal nog geen actor gedefinieerd die 3@ heet, wanneer je hem aanzet. Daarvoor moet je dus iets anders verzinnen, bijvoorbeeld deze aan het einde plaatsen voor je terugspringt naar ":START".

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...