emiel007 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 ik deed er een 1 week over elke dag een uurtje of zes er achter gezeten wel gaaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 ik denk dat er al zo een topic bestaat ben niet zeker soit. de storyline deed ik er 34uur over. voor 100% een 93uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 De Topictitel is verkeerd geschreven/getypt. Het hoort 'GTA' inplaats van 'gat' te zijn, maakt niks uit. Ontopic: Ik heb de Storyline van GTA IV uitgespeeld binnen 30 uur, maar echt 100% ben ik er nog niet. Helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
headhunterke Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 De storyline voor de eerste keer in ongeveer 33 uur, de tweede keer iets sneller maar de honderd % duurden bij mij toch iets meer dan 98 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 hoelang deed je erover om gat 4 uit te spelen? Ja, ja dat spelleke kennen we niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 3 dagen, maargoed, zit ook gekut bij en de normale GTA dingen die je doet, zonder al die onzin had ik hem makkelijk binnen 30 uur uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Ik heb het nog steeds niet uit. Zit vast bij zo'n ene opdracht en ik speel meer multiplayer enzo dan iets anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Ik heb het nog steeds niet uit. Zit vast bij zo'n ene opdracht en ik speel meer multiplayer enzo dan iets anders. Hahaha ik ook Maar ik ga wel weer snel verder spelen Ik zit nu rond de 12,5 uur qua speeltijd zie ik bij Stats staan, dus ik hoop dat ik de Storyline nog binnen 30 uur kan uitspelen voor de Liberty City Minute trophy [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Heb het juist uitgespeeld en zit onder de 30 uur aangezien ik Liberty City Minute heb gekregen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MissBellic Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Ver ben ik niet, omdat die gta niet van mij is. Ik ben nog bij de missie roman's sorrow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) lol 100% in 17 uur gametijd ps3 Edit: dacht 15 maar heb nog eens gechecked lolz Bewerkt: 30 december 2008 door gemertenaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 tja als je gewoon alleen de dingen doet die je moet doen heb je gta IV best snel uitgespeeld ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) tja als je gewoon alleen de dingen doet die je moet doen heb je gta IV best snel uitgespeeld ^^ 100% heb je alles gedaan maat, dus niet alleen storyline ^^ Vergat er alleen bij te zetten voor de 2e keer heb hem al eens uitgespeeld met 19 uur gametijd en maar 87% ofzo maar omdat die trophies kwamen moest alles opnieuw en toen heb ik ff gas gegeven. Bewerkt: 30 december 2008 door gemertenaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maikel jonson Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 ik speelde het de eerste keer na 31 uur uit toen waren er nog geen tropies ik speelde voor de trophie uit op 22 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 De storyline in 20u 10 min... De 100% in 42u 22min... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.