Remi-X Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik ben nu dus bezig met modden, dus moet ik GTA3.IMG veel openen. Zo'n 10X per mod. Alleen nu heb ik het idee dat het archief steeds groter word, als ik hem even gebruik. Terwijl ik dan een gewijzigd model erin plaats die zelfs kleiner is.... Ik wijzig GTA3.IMG meestal op mijn bureaublad, en daarna zet ik die weer terug in de SA Models map. Dan krijg ik zo'n melding, wilt u het bestand overschrijven? Alleen daar staat dus ook steeds dat het nieuwe archief groter is dan het oude. Terwijl er dus kleinere bestanden in staan! Ik heb nu al het idee dat GTA3.IMG zo'n 20 MB onnodig is gegroeid, en het laden in SA duurt ook al langer tijdens het doorlezen van GTA3.IMG (laden in het midden). Bijna het 5dubbele van de normale tijd! Hoe kan dit? En hoe kan ik dit oplossen? Ik snap hier namelijk helemaal niks van! Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik ben nu dus bezig met modden, dus moet ik GTA3.IMG veel openen. Zo'n 10X per mod. Alleen nu heb ik het idee dat het archief steeds groter word, als ik hem even gebruik. Terwijl ik dan een gewijzigd model erin plaats die zelfs kleiner is.... Ik wijzig GTA3.IMG meestal op mijn bureaublad, en daarna zet ik die weer terug in de SA Models map. Dan krijg ik zo'n melding, wilt u het bestand overschrijven? Alleen daar staat dus ook steeds dat het nieuwe archief groter is dan het oude. Terwijl er dus kleinere bestanden in staan! Ik heb nu al het idee dat GTA3.IMG zo'n 20 MB onnodig is gegroeid, en het laden in SA duurt ook al langer tijdens het doorlezen van GTA3.IMG (laden in het midden). Bijna het 5dubbele van de normale tijd! Hoe kan dit? En hoe kan ik dit oplossen? Ik snap hier namelijk helemaal niks van! Ik snap niet helemaal het nut van naar je bureaublad kopieeren en weer in je models map zetten. Waarom open je IMGTool niet gewoon, en ga je naar File > Open en dan GTA3.img openen? Ik weet niet of het hier aan kan liggen, maar jij bent de enige die dit doet én dit probleem heeft. Rebuild je ook de hele tijd? Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik plaats het op mijn bureaublad omdat, om een of andere vage reden, de modellen niet worden gewijzigd als ik rechtstreeks mod. En ik gebruik Alci, waarbij je enkel op save hoeft te klikken om je archief op te slaan. Rebuilden is daarbij niet nodig. Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik plaats het op mijn bureaublad omdat, om een of andere vage reden, de modellen niet worden gewijzigd als ik rechtstreeks mod.En ik gebruik Alci, waarbij je enkel op save hoeft te klikken om je archief op te slaan. Rebuilden is daarbij niet nodig. Rebuilden is enkel nodig als je iets hebt verwijderd of toegevoegd, bij vervangen is rebuilden idd niet nodig. Zou het kunnen zijn de je misschien nog "alleen-lezen" aan hebt staan...? Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) In de SA map wel, maar die krijg ik met geen mogelijkheid uit. (Vista bug denk ik) Op het bureaublad staat hij wel uit, vandaar dat de modellen dan wel gewijzigd worden. Maar kan dit het probleem zijn dat het archief steeds groter word? Of is er een andere reden? Bewerkt: 29 december 2008 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.