Dotz Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Hej, Hoe kan ik de Import/Export Missies starten? En waar kan ik een Mr. Whoophee vinden, in het spel (zonder missies). Greetz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Vraag 1: >Klik.< Vraag 2: De Mr Whoopee heeft geen vaste vindplaats, je zult hem dus moeten stelen uit de missie I scream, you scream. Succes. Edit: Hier moet je je voertuigen afleveren. Bewerkt: 29 december 2008 door MegaPilot Reageren
Dotz Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Buiten de missies om..? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Buiten de missies om..? Vraag 2: De Mr Whoopee heeft geen vaste vindplaats, je zult hem dus moeten stelen uit de missie I scream, you scream. Helaas, je zult hem dus moeten tegenkomen op straat om hem vervolgens te stelen. Succes. Reageren
Bling Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Onderstaand bericht van GTA-Sheep laat je een alternatieve manier zien hoe je toch redelijk gemakkelijk aan de Mr. Whoopee kunt komen: Start op eiland nummer 1 de brandweermissie en begin met het blussen van de branden. De 5e auto die spawnt en die geblust moet worden zal Mr. Whoopee zijn Stap uit je brandweerauto (mission failed) en neem de Mr. Whoopee mee naar 1 van je save-huizen. Erin rijden, deur dicht, spel opslaan, klaar Succes. [.. Verplaatst naar General.] Reageren
Dotz Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Onderstaand bericht van GTA-Sheep laat je een alternatieve manier zien hoe je toch redelijk gemakkelijk aan de Mr. Whoopee kunt komen:Start op eiland nummer 1 de brandweermissie en begin met het blussen van de branden. De 5e auto die spawnt en die geblust moet worden zal Mr. Whoopee zijn Stap uit je brandweerauto (mission failed) en neem de Mr. Whoopee mee naar 1 van je save-huizen. Erin rijden, deur dicht, spel opslaan, klaar Succes. [.. Verplaatst naar General.] TY All! Ik ben hier tevreden mee.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.