Jump to content

on-line op psp

Recommended Posts

Geplaatst:

weet iemand hoe dat gaat?

en kan je dat overal en kost het geld?

en als je een amerikaanse psp heb kan je dan in europa on-line op de psp

• 3 maanden later...
Geplaatst:

:cya: Het moet bij draadloosnetwerk (dus thuis op je werk) Dan is het gratis...

Of het kan ook bij wifi hotspots zoals bij de MCDonalds en treinstations enz...

daar is het ook gratis, dus eigenlijk is het altijd gratis internet op de PSP.. :D

Tenzij je draadloosnetwerk hebt maar geen ADSL dan moet je per minuut betalen :ch:

Geplaatst:

dus nie he er zit zon ding ingebouwd dat hij on line spelers zoekt in een straal van zoveel KM ik weet het aleen in miles (ik heb amerikaanse versie) alsk fifa doe kan ik on line mensen zoeken... maar die zijn er nu nog niet. En ja het is gratis

Geplaatst:
dus nie he er zit zon ding ingebouwd dat hij on line spelers zoekt in een straal van zoveel KM ik weet het aleen in miles (ik heb amerikaanse versie) alsk fifa doe kan ik on line mensen zoeken... maar die zijn er nu nog niet. En ja het is gratis

Ja, maar daarvoor heb je toch draadloos netwerk of WiFi voor nodig? Om daarvan gebruik te maken?

Geplaatst:
dus nie he er zit zon ding ingebouwd dat hij on line spelers zoekt in een straal van zoveel KM ik weet het aleen in miles  (ik heb amerikaanse versie) alsk fifa doe kan ik on line mensen zoeken... maar die zijn er nu nog niet. En ja het is gratis

Ja, maar daarvoor heb je toch draadloos netwerk of WiFi voor nodig? Om daarvan gebruik te maken?

loop gewoon ff door je wijk, er is altijd wel iemand met draadloos internet waarvan je een signaal kan opvangen :D

Geplaatst:
dus nie he er zit zon ding ingebouwd dat hij on line spelers zoekt in een straal van zoveel KM ik weet het aleen in miles  (ik heb amerikaanse versie) alsk fifa doe kan ik on line mensen zoeken... maar die zijn er nu nog niet. En ja het is gratis

loop gewoon ff door je wijk, er is altijd wel iemand met draadloos internet waarvan je een signaal kan opvangen :D

Da's een goed idee! :D

Moet ik zeker onthouden... ;)

Geplaatst:

uh.. ik heb er een.. en heb on line al gespeeld gwn je doet een spel en dan kan je op on line klikke voorbeeld:

FIFA (voetbal)

je kan de head to head optie doen dan zie je een scherm als je daar op klinkt waarop staat SEARCHING FOR PLAYERS zie je zon poppetje me jouw naam en daarnaast de tege stander... als hij iemand in de straal van zoveel KM gevonden heeft dan kan je er tegen spelen geen internet komt daar bij aan de pas en het is gratis je kan wel internet downloade en erop zette maar datheeft niksmet ONLINE games te maken

• 3 weken later...
Geplaatst:
uh.. ik heb er een.. en heb on line al gespeeld gwn je doet een spel en dan kan je op on line klikke voorbeeld:

FIFA (voetbal)

je kan de head to head optie doen dan zie je een scherm als je daar op klinkt waarop staat SEARCHING FOR PLAYERS zie je zon poppetje me jouw naam en daarnaast de tege stander... als hij iemand in de straal van zoveel KM gevonden heeft dan kan je er tegen spelen geen internet komt daar bij aan de pas en het is gratis je kan wel internet downloade en erop zette maar datheeft niksmet ONLINE games te maken

Dan ben je dus niet On line aan het spelen maar gewoon draadloze multiplayer, On line zonder internet gaat moeilijk. Als je een draadloze Router hebt of zo'n Spot in de buurt, dan kun je verbinding maken met het internet.

Geplaatst:

Om online tegen andere mensen te spelen moet je geen draad gebruiken. Het is allemaal draadloos zoals al is gezegd Zo iets noemt noemt draadloze multiplayer.

Dus dan heb je GEEN draad nodig, snap je.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...