Jump to content

Vraagje

mgta

Recommended Posts

Hey,

ik heb Net dat filmpje gehad dat ik hem had uitgespeeld.

Bij mij is roman neergeschoten en ik moest die 2 oude lui neerschieten dat was de laatste missie.

Maar ik heb nu 4 safehouses. en geen enkele echt mooie.

Kan ik nog mooiere huizen krijgen of heb ik dan de verkeerde keuzes gemaakt met wie ik neer heb geschoten.

Delen op andere websites

Hey,

ik heb Net dat filmpje gehad dat ik hem had uitgespeeld.

Bij mij is roman neergeschoten en ik moest die 2 oude lui neerschieten dat was de laatste missie.

Maar ik heb nu 4 safehouses. en geen enkele echt mooie.

Kan ik nog mooiere huizen krijgen of heb ik dan de verkeerde keuzes gemaakt met wie ik neer heb geschoten.

Nope, je hebt de verkeerde keuzes gemaakt met wie je zou vermoorden. Op Wikigta staat een lijst, bij de GTA IV info, over welke keuzes je best maakt en welke voordelen je eruit krijgt.

Klik

En, Playboy X is de enigste van waar je een Safe House bij krijgt bij als je hem vermoordt had. Dat is een beetje het enigste mooie save house dat je krijgt. Maar, volgens mij zijn er nog tal van mooie safe houses hoor. Je Penthouse op Algonquin bijvoordbeeld vindt ik een van de mooiste.

(Hier staan alle save houses)

Uiteraard moet je wat rekening houden dat de features van huizen kopen uit het spel gezet is. Je bent pas nieuw in Liberty City, je bent een pover geklede oostblokker, en je begint in de criminaliteit. Uiteraard krijg je nog geen beschikbaarheid over een landhuis. Een deeltje van de realiteit :D.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...