[B]ig [S]moke Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 ik hebv gelezen dat je als je een zwerver vaak geld geeft dat je dan een nieuwe ringtone krijgt Waar? NIetwaar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Geen idee, een zwerver heeft mij nog nooit om geld gevraagt. En meestal schiet ik ze dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Klopt helemaal. Als je verschillende zwervers veel geld geeft krijg je een nieuwe ringtone. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Klopt helemaal.Als je verschillende zwervers veel geld geeft krijg je een nieuwe ringtone. Ja, en een leuke ook! Je moet echter wel goed naar ze zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Volgens mij krijg je alleen een ringtone als je geld geeft aan saxofonisten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Klopt helemaal.Als je verschillende zwervers veel geld geeft krijg je een nieuwe ringtone. Ja, en een leuke ook! Je moet echter wel goed naar ze zoeken Bij de Cluckin Bell in Alqonquin zie ik wel eens zwervers voor de deur liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandermrpsv Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Klopt helemaal.Als je verschillende zwervers veel geld geeft krijg je een nieuwe ringtone. Ja, en een leuke ook! Je moet echter wel goed naar ze zoeken Bij de Cluckin Bell in Alqonquin zie ik wel eens zwervers voor de deur liggen. ik ook vaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.