Gta_on_ps3 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Wat kost extra ram geheugen en gaat je pc hier sneller door lopen? ik wil namelijk 2 gb ram extra aanschaffen of 4gb ik weet niet tot hoever het gaat Wat zijn prijzen hiervoor Alvast Bedankt gta_on_ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 www.google.nl Info over wat voor pc je hebt is ook wel handig. We weten niet eens wat voor gehegen je nodig hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Als jij ddr2 ofzoiets nodig hebt kost het bij een winkel in mijn buurt 24euro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Kijk eerst naar wat voor bitdinges je hebt... Met Windows XP is dat 32 bit en bij Vista 64. Bij XP kan je wel 4GB erin doen maar daarvan wordt er maar 3.2GB (ongeveer) benut. Bij Vista is dit niet zo, hier wordt wel de volle 4GB gebruikt. Over de DDR codes enzo weet ik niks... Voor prijzen kun je kijken op Alternate of Azerty. @hieronder: Sorry, ik kan niet alles wete... Bewerkt: 30 december 2008 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Kijk eerst naar wat voor bitdinges je hebt...Met Windows XP is dat 32 bit en bij Vista 64. Bij XP kan je wel 4GB erin doen maar daarvan wordt er maar 3.2GB (ongeveer) benut. Bij Vista is dit niet zo, hier wordt wel de volle 4GB gebruikt. Over de DDR codes enzo weet ik niks... Voor prijzen kun je kijken op Alternate of Azerty. Niet waar, Vista 32-bit ondersteund maximum 3.25GB hetzelfde voor Windows XP 32-bit!! Bij Vista laat het wel zien dat je 4GB hebt, maar je kan maar 3.25GB gebruiken. Windows Vista 64-bit ondersteund volgens mij tot 8GB of meer, ik weet het niet zeker.Trouwens Windows Vista is niet alleen maar verkrijgbaar op 64-bit, maar ook op 32-bit Bewerkt: 29 december 2008 door Woetsha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 64-bits ondersteunt veel verder dan 8GB. Hoe ver kan ik niet precies vinden, maar gezien de getallen op Wikipedia (adresruimte bij 32-bits tot 4GB en bij 64-bits tot 256TB) kunnen we er voorlopig wel mee vooruit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Kijk eerst naar wat voor bitdinges je hebt...Met Windows XP is dat 32 bit en bij Vista 64. Bij XP kan je wel 4GB erin doen maar daarvan wordt er maar 3.2GB (ongeveer) benut. Bij Vista is dit niet zo, hier wordt wel de volle 4GB gebruikt. Over de DDR codes enzo weet ik niks... Voor prijzen kun je kijken op Alternate of Azerty. Niet waar, Vista 32-bit ondersteund maximum 3.25GB hetzelfde voor Windows XP 32-bit!! Bij Vista laat het wel zien dat je 4GB hebt, maar je kan maar 3.25GB gebruiken. Windows Vista 64-bit ondersteund volgens mij tot 8GB of meer, ik weet het niet zeker.Trouwens Windows Vista is niet alleen maar verkrijgbaar op 64-bit, maar ook op 32-bit En met de XP 64 bit dan? Heb mijn antwoord al @ hierboven. Heh, Thunders post is weg? Weird Bewerkt: 29 december 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.