Jump to content

Realiteit?


Lil-Jacob

Recommended Posts

Ik heb hier ook al eens aan zitten denken...

Maarja heb ook geen idee hoe R* het spel dan leuk kan houden mét al dit soort dingen erin (CSI, zitten etc.).

BTW @Jacky 2007: Iemand is niet knock-out als hij van het Empire State Building springt/valt of zichzelf opblaast. ;)

Ja maar dat zijn twee bug's dat heeft nik met realiteit te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral bedoel is dat als de politie op een plaats delict komt, neem als voorbeeld de aanval op de Triads samen met Packie, ze daar +- 30 dode Chinezen vinden, en daar verder geen onderzoek naar doen wie de moordenaar is. Bij mij komt het nu over alsof de politie erheen gaat, de lijken meeneemt, en het vervolgens in de doofpot stopt.

Ze hadden hier iets creatiever mee om kunnen gaan, nu lijkt het een beetje afgeraffeld.

Maar dit is mijn mening :puh:

LJ

Wat denkt de politie als er 30 dode Chinezen zijn gevonden in Liberty City? Dan denken ze aan een gangwar.

En wat een gezeur over realiteit: het is tenslotte maar een spel! Hou op met klagen of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Sorry dat ik dit oude topic weer omhoog haal... maar het zou misschien niet zo stom zijn om iets van een borgtocht uit te vinden? Dus dat je zelf kan kiezen of je snel uit de gevangenis wil of niet... mocht je geld op zijn, gewoon in de schulden steken, dat heb je toch zo weer terug verdiend... maar dat als je in de schulden zit, bijvoorbeeld geen pay 'n spray kan doen ofzo?

Mocht je wel in de gevangenis blijven, dat dan al je contacten weer naar 0% respect dalen, en je auto's verdwijnen?

't Is maar een ideetje, ik moest het even kwijt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik dit oude topic weer omhoog haal... maar het zou misschien niet zo stom zijn om iets van een borgtocht uit te vinden? Dus dat je zelf kan kiezen of je snel uit de gevangenis wil of niet... mocht je geld op zijn, gewoon in de schulden steken, dat heb je toch zo weer terug verdiend... maar dat als je in de schulden zit, bijvoorbeeld geen pay 'n spray kan doen ofzo?

Mocht je wel in de gevangenis blijven, dat dan al je contacten weer naar 0% respect dalen, en je auto's verdwijnen?

't Is maar een ideetje, ik moest het even kwijt :duh:

Het is een leuk en realistisch ideetje, maar gaat dit dan de spelers niet echt héél hard tegensteken?

Ik zie de commentaren al komen mocht zoiets (realistisch) toegevoegd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik dit oude topic weer omhoog haal... maar het zou misschien niet zo stom zijn om iets van een borgtocht uit te vinden? Dus dat je zelf kan kiezen of je snel uit de gevangenis wil of niet... mocht je geld op zijn, gewoon in de schulden steken, dat heb je toch zo weer terug verdiend... maar dat als je in de schulden zit, bijvoorbeeld geen pay 'n spray kan doen ofzo?

Mocht je wel in de gevangenis blijven, dat dan al je contacten weer naar 0% respect dalen, en je auto's verdwijnen?

't Is maar een ideetje, ik moest het even kwijt :duh:

Het is een leuk en realistisch ideetje, maar gaat dit dan de spelers niet echt héél hard tegensteken?

Ik zie de commentaren al komen mocht zoiets (realistisch) toegevoegd worden.

Idd, het gaat heel snel irritand zijn.

Het is en blijft een spel en in een spel moet je plezier beleven.

Sommigen rijden gewoon graag rond en anderen rijden liever mensen omver.

Ieder heeft zijn eigen speelstijl en bij de ene zal het dus al slechter uitkomen als de ander.

Dus mocht deze optie erin zitten dan zou het heel dom zijn.

Toch zeker ook als je contacten dan terug naar 0% gaan.

Dus laat het maar zo. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik dit oude topic weer omhoog haal... maar het zou misschien niet zo stom zijn om iets van een borgtocht uit te vinden? Dus dat je zelf kan kiezen of je snel uit de gevangenis wil of niet... mocht je geld op zijn, gewoon in de schulden steken, dat heb je toch zo weer terug verdiend... maar dat als je in de schulden zit, bijvoorbeeld geen pay 'n spray kan doen ofzo?

Mocht je wel in de gevangenis blijven, dat dan al je contacten weer naar 0% respect dalen, en je auto's verdwijnen?

't Is maar een ideetje, ik moest het even kwijt :duh:

Het is een leuk en realistisch ideetje, maar gaat dit dan de spelers niet echt héél hard tegensteken?

Ik zie de commentaren al komen mocht zoiets (realistisch) toegevoegd worden.

Hahaha ja, waarschijnlijk wel... ik verwacht ook niet dat dat geniale plan waterdicht is :D Maar aangezien het huidige politiesysteem ook niet erg geliefd is, leek mij dit een redelijk alternatief... Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd welke prototypes Rockstar allemaal gehad heeft van het politiesysteem... al denk ik niet dat we dat ooit te weten zullen komen :N

Link to comment
Delen op andere websites

Qua grafische gebied is GTA IV heel realistisch. Ook met de krant dat er staat bijv. staat dat er weer een gangwar heeft plaatsgevonden of een moord zich heeft plaatsgevonden. Dat is ook realistisch, maar wat de topicstarter zegt is wel waar. Maar dan is het ook iets té.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar moct het vliegen uit je auto niet wat realistischer . ze hebben het heel realistisch gemaakt , maar soms vlieg je 500 meter hoog ?! :7

Ja, ik heb soms ook het gevoel dat het erover is :7 .

Een beetje fun mag er toch ook wel inzitten zeker. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we uit de posts in dit topic wel kunnen opmaken dat R* met het maken van deze game wél naar realisme heeft gestreefd, maar tegelijkertijd niet is vergeten dat gameplay bij een spel als GTA hoog in het vaandel moet staan. :Y

Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat ze met GTA IV een mooie compromis hebben gesloten tussen deze twee tegenpolen.

Voordat het echt nergens meer over gaat... :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...