GTA_KillA Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Ik weet niet of dit al is een keer is besproken in een Topic maar IK vind dat er een Multiplayer Tab moet komen omdat: ik vaak met wat probleemtjes zit, er veel dingen niet duidelijk zijn en er kunnen tips over de Games Modes komen Maargoed... Als ik niet duidelijk ben geweest kan je me altijd nog PB-en en natuurlijk discusseren op deze Topic GTA_KillA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=237 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_KillA Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Oeps!!! Dat wist ik echt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Oeps!!! Dat wist ik echt niet T is er al een behoorlijke tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.