Jump to content

GTA 4 Taal Probleempje


Diezelini

Recommended Posts

Hallo,

ik ben nieuw op dit forum en heb gisteren GTA 4 gekregen van een vriend van mij uit Rusland,

omdat hij daar woont, en dit als cadeautje gaf, is alles in het Russisch en ik begrijp dit dus nauwelijks....

Ik heb even gekeken naar de bestanden, en er staat in de map:

"C:\Program Files\GTA4\Grand Theft Auto IV\common\text"

een bestandje:

"russian.gxt"

Zou ik dit dus alleen hoeven vervangen voor het Engelse Bestandje en alles is Engels of Nederlands?

"englisch.gtx" of "dutch.gtx"

Heeft iemand een idee?

Zou iemand zo sympathiek willen zijn om mij zijn bestandje te sturen via msn ofzo?

Met Vriendelijke Groeten,

Kai Bennink

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Dat jullie het niet vertrouwen is wel begrijpelijk, het is een beetje raar verhaal, maar ik zit er nu toch wel mee :puh:

Aangezien er alleen "Russian.gxt" in mijn bestanden aanwezig is, kan ik hem niet veranderen naar Engels...

Moet dit wel kunnen zonder het bestandje: Englisch.gxt ?

Zoja: Wie kan mij dan vertellen, waar in het menu precies, ik het kan aanpassen, want aangezien

alles Russisch is, snap ik niet wat er staat, en kan ik het dus niet switchen :)

Met Vriendelijke Groeten,

Kai Bennink

p.s. het enigste wat ik van jullie vraag, is een taalbestandje, ik vraag geen rare cracks of serialnumbers,

hij is orgineel in verpakking, en kan jullie wel een foto sturen van het setje...:) ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Dat jullie het niet vertrouwen is wel begrijpelijk, het is een beetje raar verhaal, maar ik zit er nu toch wel mee :puh:

Aangezien er alleen "Russian.gxt" in mijn bestanden aanwezig is, kan ik hem niet veranderen naar Engels...

Moet dit wel kunnen zonder het bestandje: Englisch.gxt ?

Zoja: Wie kan mij dan vertellen, waar in het menu precies, ik het kan aanpassen, want aangezien

alles Russisch is, snap ik niet wat er staat, en kan ik het dus niet switchen :)

Met Vriendelijke Groeten,

Kai Bennink

p.s. het enigste wat ik van jullie vraag, is een taalbestandje, ik vraag geen rare cracks of serialnumbers,

hij is orgineel in verpakking, en kan jullie wel een foto sturen van het setje...:) ?

Als je hier een foto neer zet, zal ik kijken wat ik voor je kan doen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik deze gekregen heb van een Oom van me, die zit in Rusland..

Edit:

Kan iemand me nou zijn "English.gxt" even sturen, via mail of msn?

E-mail: Diezel_kai (at) hotmail DOT com

Bij voorbaat dank,

Kai Bennink

Bewerkt: door Diezelini
Link to comment
Delen op andere websites

Huh, eerst is het een vriend en nu is het weer een oom. :cab:

En emailadressen zijn verboden hier.

:duh::duh::duh::duh::duh:

Probeer toch niet de speurneus uit te hangen.

Je ziet toch dat hij een foto heeft geplaatst met originele hoesje enz.

Speurneus, ik? Ik geef alleen maar een opmerking. En ik heb toch niet gezegd dat ik die hoesjes niet heb gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft hier niks met illegaliteit te maken, je mag gewoon geen e-mail adressen plaatsen hier. Gewoon niet zeuren. Nou ben ik niet de minste, dus ik heb ff het GXT bestand in een zipje gedaan en hij zit in de bijlage.

Link to comment
Delen op andere websites

Aah, Super jonges!

En inderdaad, mijn Oom is ook beetje mijn Vriend, sorry voor het misleidende taalgebruik..

Top Galiorix! dankje ;)

Met Vriendelijke Groeten,

Kai Bennink

Edit:

Ik heb hem even gedownload, en WinRaR zegt dat hij Beschadigd is....!?

Bewerkt: door Diezelini
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...