Galiorix Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Galiorix was me net voor, nou ja.Veel plezier met GTA IV EDIT: Vreemd, bij mij doet hij het gewoon. EDIT2: Hier is hij in rar vorm, misschien werkt het dan wel. Bij mij werkt hij ook, dus dat is wel raar. Bedankt trouwens voor het opnieuw rarren, Ryan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diezelini Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Bedankt RyanEnC... maar deze pakt die ook niet uit, hij geeft bij beide bestandjes aan: - CRC niet correct. Het bestand american.gxt is beschadigd. - Onverwacht einde van archief. Misschien, zonder compressie even hier uploaden... Bij voorbaat dank, Kai Bennink Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 (bewerkt) Het is niet mogelijk om zonder compressie die bestandsoort te uploaden. Ik zoek mijne even op, en dan upload ik hem even op filefront Hmm. Filefront ligt er kennelijk uit. Verstuurd over xfire. Bewerkt: 31 december 2008 door RyanEnC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diezelini Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Hey Jonges, alsnog even bedankt, het is gelukt, geen Russisch meer, maar Engels nu Met Vriendelijke Groeten, Kai Bennink Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.