GTA_KillA Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Weet iemand of ik misschien mijn PSN Accountnaam kan veranderen? Ik heb er namelijk er last van dat het verkeerd is geschreven Ik wil eigenlijk in plaats van ''fegasi'' ''FegaSSi'' maken. Alvast bedankt, GTA_KillA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Volgens mij kan dit niet. Als je inlogt op PlayStation Accountbeheer kan je wel je aanmeldings-ID (email adres), je wachtwoord en je eigen naam veranderen, maar niet je Account naam. Wat je wel kan doen is een sub-account aanmaken, volgens mij kan je die een andere naam geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_KillA Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Wat houd dit sub-account in dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Wat houd dit sub-account in dan?sub-account kan volgens mij niet, je kan wel een andere account maken je bent niet tevreden met de naam die je nu hebt, maak je gewoon een andere aan met een andere naam, en verwijder je de gene die je niet leuk vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_KillA Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Wat houd dit sub-account in dan?sub-account kan volgens mij niet, je kan wel een andere account maken je bent niet tevreden met de naam die je nu hebt, maak je gewoon een andere aan met een andere naam, en verwijder je de gene die je niet leuk vind Ok... Maar als ik mijn account verwijder wat raak ik dan allemaal kwijt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pyrofoob Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ok... Maar als ik mijn account verwijder wat raak ik dan allemaal kwijt?Dan ben je alles kwijt. Met je nieuwe account begin je weer vanaf nul. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Je kan natuurlijk wel al je savegames overzetten naar je nieuwe account. Echter ben je wel al je trophys kwijt maar goed die kan je weer opnieuw halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
w00tyw00t Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Wat houd dit sub-account in dan?sub-account kan volgens mij niet, je kan wel een andere account maken je bent niet tevreden met de naam die je nu hebt, maak je gewoon een andere aan met een andere naam, en verwijder je de gene die je niet leuk vind Ok... Maar als ik mijn account verwijder wat raak ik dan allemaal kwijt? een sub-account kan wel degelijk je hebt een main account en die is eigenlijk bedoelt voor de ouders/verzorgers en die kan je pas krijgen als je 18 bent. om een account als kind te krijgen moet je dus een sub account krijgen van je ouders/verzorgers. maar dat boeide mij niet zoveel dus heb ik maar gewoon een andere geboortde datum ingevuld ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomeken Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Wat houd dit sub-account in dan?sub-account kan volgens mij niet, je kan wel een andere account maken je bent niet tevreden met de naam die je nu hebt, maak je gewoon een andere aan met een andere naam, en verwijder je de gene die je niet leuk vind Ok... Maar als ik mijn account verwijder wat raak ik dan allemaal kwijt? volgens mij kun je je account niet verwijderen en je kan dus ook geen nieuw maken omdat je met je @dres moet inloggen tenzij je een nieuw @dres maakt natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 waarom heb je het in de eerste plaats dan fout geschreven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 hoe kan je een sub-account aanmaken dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gillesownsyou Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 Ik hoef geen nieuw account! Mijn account ownt van naam gillesOWNSyou Ik heet Gilles in rl dat is pas owned Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.