Jump to content

PSN Accountnaam


GTA_KillA

Recommended Posts

Wat houd dit sub-account in dan?
sub-account kan volgens mij niet, je kan wel een andere account maken je bent niet tevreden met de naam die je nu hebt, maak je gewoon een andere aan met een andere naam, en verwijder je de gene die je niet leuk vind
Link to comment
Delen op andere websites

Wat houd dit sub-account in dan?
sub-account kan volgens mij niet, je kan wel een andere account maken je bent niet tevreden met de naam die je nu hebt, maak je gewoon een andere aan met een andere naam, en verwijder je de gene die je niet leuk vind

Ok... Maar als ik mijn account verwijder wat raak ik dan allemaal kwijt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Wat houd dit sub-account in dan?
sub-account kan volgens mij niet, je kan wel een andere account maken je bent niet tevreden met de naam die je nu hebt, maak je gewoon een andere aan met een andere naam, en verwijder je de gene die je niet leuk vind

Ok... Maar als ik mijn account verwijder wat raak ik dan allemaal kwijt?

een sub-account kan wel degelijk

je hebt een main account en die is eigenlijk bedoelt voor de ouders/verzorgers en die kan je pas krijgen als je 18 bent.

om een account als kind te krijgen moet je dus een sub account krijgen van je ouders/verzorgers.

maar dat boeide mij niet zoveel dus heb ik maar gewoon een andere geboortde datum ingevuld ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Wat houd dit sub-account in dan?
sub-account kan volgens mij niet, je kan wel een andere account maken je bent niet tevreden met de naam die je nu hebt, maak je gewoon een andere aan met een andere naam, en verwijder je de gene die je niet leuk vind

Ok... Maar als ik mijn account verwijder wat raak ik dan allemaal kwijt?

volgens mij kun je je account niet verwijderen

en je kan dus ook geen nieuw maken omdat je met je @dres moet inloggen tenzij je een nieuw @dres maakt natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...