Jump to content

[PC] India-versie van GTA IV gekocht

RunningDogg

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op het moment op vakantie in India.

Ik liep door een winkel zat wat rond te kijken en dan zie ik GTA IV voor 9 euro aangeboden(500 rupees), zonder te twijfelen pak ik de game loop naar de kassa en schaf hem aan.

Toen ik van de dag winkelen thuis was begon ik wat te lezen in de boekjes en de achterkant van het spel.

Tot mijn grote schrik zie ik op de achterkant bij system requerments staan:-Game can not be authenticated on computers outside of India.

Betekent dit dat ik deze game terug in Nederland niet kan spelen?

Delen op andere websites

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hackman

4

• RunningDogg

4

• HA5H

3

• Toeterneus

3

Top Posters In This Topic

Ik zou hem stiekem ruilen met iemand anders wie de goede versie wel heeft. ^^ Terugbrengen wordt in ieder geval lastig, je komt namelijk niet zomaar in India. Ik denk dat je hem misschien op marktplaats kunt verkopen en dat ze dan hopelijk niet kijken wat er op de achterkant staat, bijna gegarandeerd succes dat de sukkels hem nog kopen ook. Zet er ook bij dat hij nieuw is en nog nooit bespeeld. Geef als reden dat je hem bijvoorbeeld 2x van iemand kreeg of zoiets, zodat je in ieder geval een smoesje hebt. Dan koop je natuurlijk de goede (niet van marktplaats maar uit de winkel en dan lekker spelen!).

Delen op andere websites

Voor 9 euro zou ik er niet wakker van liggen in ieder geval. Bewaar hem lekker een paar jaar en zet hem dan als Indiaanse versie op een veilingsite of zo. Geheid dat er ergens een die-hard fan rondloopt die hem graag voor het dubbele ofzo wil kopen van je. En anders heb je iets unieks :Y

Delen op andere websites

Voor 9 euro zou ik er niet wakker van liggen in ieder geval. Bewaar hem lekker een paar jaar en zet hem dan als Indiaanse versie op een veilingsite of zo. Geheid dat er ergens een die-hard fan rondloopt die hem graag voor het dubbele ofzo wil kopen van je. En anders heb je iets unieks :Y

Als ze denken dat hij nieuw is + dat hij bespeeld kan worden krijg je bijna de volle prijs! Wat wil je dan nog meer?

Delen op andere websites

lol thanks voor de verkoop tricks.

Maar ik nog een vraag voor de steam gebruikers hier.

ik heb ook ergens the orange box en left 4 dead voor 16 euro p/stuk gevonden.

Op de achter kant staat ook iets van niet voor buiten India maar toch heb ik op de steam site gelezen dat iemand een mod van steam kreeg om zijn india-half life 2 versie te kunnen spelen op zijn nederlandse pc.

link:http://supportwiki.steampowered.com/nl/Niet_mogelijk_om_Half-Life_2_GOTY_edition_te_installeren_%28India-versie%29

en ik ben btw nog in India dus wat GTA betreft verkopen met winst of terug brengen ?

Delen op andere websites

lol thanks voor de verkoop tricks.

Maar ik nog een vraag voor de steam gebruikers hier.

ik heb ook ergens the orange box en left 4 dead voor 16 euro p/stuk gevonden.

Op de achter kant staat ook iets van niet voor buiten India maar toch heb ik op de steam site gelezen dat iemand een mod van steam kreeg om zijn india-half life 2 versie te kunnen spelen op zijn nederlandse pc.

link:http://supportwiki.steampowered.com/nl/Niet_mogelijk_om_Half-Life_2_GOTY_edition_te_installeren_%28India-versie%29

en ik ben btw nog in India dus wat GTA betreft verkopen met winst of terug brengen ?

Je kan een boze man met honkbal kmuppel voor de deur krijgen, en wat als hij het spel wil op halen?

Delen op andere websites

Verkoop hem in Nederland voor een goede prijs, koop desnoods nog meer GTA: IV exemplaren om weer in Nederland te verkopen. Dan verdien je bakken met geld, man!

Je bent echt een vuile oplichter hé. :7

Ik zou het ook zo doen hoor :puh:

En het is geen oplichterij want het is toch echt GTA IV :D (alleen iets anders :puh:)

Wat ik zou doen is nog even wachten en goed rondkijken op Marktplaats en eBay enzo ;)

Dan zou ik hem te koop zetten als Indian Limited Edition!

Wat feauteau's erbij ;), je blurt het gedeelte met Indian Only met photoshop, zet erbij dat hij gloednieuw is et voila!

De echte verzamelaars komen erop af ;)

Delen op andere websites

Als ik jouw was gewoon terugbrengen...

Als het erop staat dat het niet buiten India te spelen is, heeft het niet veel nut om mee naar NL te brengen.

Je kan hem wel verkopen op Ebay... maar of er nu iemand zit te springen om zo'n exemplaar uit India, ik weet t niet.

Koop dan gewoon een exemplaar in NL.

Delen op andere websites

je zou ook met r* contact op kunnen nemen dat jij een foute versie hebt die je in een ander land gekocht hebt, misschien zijn ze wel zo gek om dan toch een nederlandse versie op te sturen en dan heb je toch mooi gta 4 voor 9 euro

Delen op andere websites

je zou ook met r* contact op kunnen nemen dat jij een foute versie hebt die je in een ander land gekocht hebt, misschien zijn ze wel zo gek om dan toch een nederlandse versie op te sturen en dan heb je toch mooi gta 4 voor 9 euro

zouden ze dat egt doen ??

ik zou zeggen eigen keuze

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...