Jump to content

[PC] India-versie van GTA IV gekocht


RunningDogg

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hackman

    4

  • RunningDogg

    4

  • HA5H

    3

  • Toeterneus

    3

Top Posters In This Topic

Triest hoor om hier mensen te gaan aanmoedigen om andere mensen op te lichten. :-(

Tsja hij kan de versie ook gewoon houden hoor, maar dan heeft hij er niets aan ;)

En dan mag hij helemaal naar India terugreizen om zn GTA IV copy om te ruilen ;)

Nee dat is pas feest :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Triest hoor om hier mensen te gaan aanmoedigen om andere mensen op te lichten. :-(

Tsja hij kan de versie ook gewoon houden hoor, maar dan heeft hij er niets aan ;)

En dan mag hij helemaal naar India terugreizen om zn GTA IV copy om te ruilen ;)

Nee dat is pas feest :dans:

Waarom zou je voor 9 euro naar India terugreizen? Dat zijn 3 biertjes minder in de kroeg. Kom op zeg, NEGEN EURO, waar hebben we het over??

Link to comment
Delen op andere websites

Triest hoor om hier mensen te gaan aanmoedigen om andere mensen op te lichten. :-(

Tsja hij kan de versie ook gewoon houden hoor, maar dan heeft hij er niets aan ;)

En dan mag hij helemaal naar India terugreizen om zn GTA IV copy om te ruilen ;)

Nee dat is pas feest :dans:

Waarom zou je voor 9 euro naar India terugreizen? Dat zijn 3 biertjes minder in de kroeg. Kom op zeg, NEGEN EURO, waar hebben we het over??

Daar hebben we het toch niet over? /facepalm

We hebben het over dat hij dat spel ipv moeilijk te doen ook kan verkopen voor meer in nederland :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

We weten niet eens of die spel te spelen is....

Ik had ook GTA IV gekocht paar jaar geleden en het bleek San Andreas.

Ik zou hem voor de zekerheid in India installeren op een pc, en dan weet je zeker dat die het doet in India.

Link to comment
Delen op andere websites

Triest hoor om hier mensen te gaan aanmoedigen om andere mensen op te lichten. :-(

Tsja hij kan de versie ook gewoon houden hoor, maar dan heeft hij er niets aan ;)

En dan mag hij helemaal naar India terugreizen om zn GTA IV copy om te ruilen ;)

Nee dat is pas feest :dans:

Waarom zou je voor 9 euro naar India terugreizen? Dat zijn 3 biertjes minder in de kroeg. Kom op zeg, NEGEN EURO, waar hebben we het over??

Daar hebben we het toch niet over? /facepalm

We hebben het over dat hij dat spel ipv moeilijk te doen ook kan verkopen voor meer in nederland :puh:

Oke ik tref wat verwarring hier aan

voor de duidelijkheid:

-Orginele versie(gecheckt)

-Ik ben nog in India

Maar heeft iemand al meer info over aanschaffen van steam games?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen vuile oplichter. Naar mijn mening ben ik namelijk veel slimmer dan jullie allemaal bij mekaar. Hoe moeilijk is het nu om een stap games naar Nederland te nemen en ze daar voor meer te verkopen? Er is waarschijnlijk geen mens die het ziet en wanneer ze het wel zien dan gebruik je wat van dat spul om ze te verdoven en breng je ze thuis. Met geluk weten ze de dag daarop wanneer ze weer bij zijn helemaal niet meer dat ze zijn bedrogen. Hier is serieus geld mee te verdienen, zou ik ook wel kunnen proberen alleen ik wil niet naar India, ben ik allergisch voor.

Dat met het verdoven heb ik trouwens uit een handleiding. ^^

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

je zou ook met r* contact op kunnen nemen dat jij een foute versie hebt die je in een ander land gekocht hebt, misschien zijn ze wel zo gek om dan toch een nederlandse versie op te sturen en dan heb je toch mooi gta 4 voor 9 euro

zouden ze dat egt doen ??

ik zou zeggen eigen keuze

zou ik niet weten, je kunt het proberen en als het niet werkt kun je hem altijd nog voor 20 euro of meer op marktplaats verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Steam werkt als volgt:

- Je maakt een account aan, deze account zul je altijd nodig hebben om de door jouw gekochte games te kunnen spelen.

- Je kiest een game die je wilt kopen in de Steam Store, waarna je de betaalmogelijkheden krijgt te zien (Creditcard, Paypal, etc)

- De game begint met downloaden, het word naar jouw vaste schijf gezet. Ondertussen staat het spel al lang in jouw "Mijn spellen" lijst.

- Je kunt de op steam gekochte spellen enkel spelen wanneer je bent ingelogd op Steam (Ik geloof dat er ook een offline modus is, maar dat heeft nooit gewerkt bij mij)

- De spellen die je hebt gekocht blijven voorgoed bij jouw account, dit heeft tot gevolg dat je al je games op ik weet niet hoeveel computers kan installeren, de enige vereiste is dat je inlogt in Steam.

Dit soort dingen zijn de toekomst :)

Geen last meer van beschadigde discs of discs die je kwijt raakt, enige wat je moet doen is je wachtwoord onthouden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen vuile oplichter. Naar mijn mening ben ik namelijk veel slimmer dan jullie allemaal bij mekaar.
Ah ja, slimme mensen kunnen natuurlijk geen "vuile oplichters" zijn. Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...