Jump to content

[PC] India-versie van GTA IV gekocht


RunningDogg

Recommended Posts

Ik ben geen vuile oplichter. Naar mijn mening ben ik namelijk veel slimmer dan jullie allemaal bij mekaar.
Ah ja, slimme mensen kunnen natuurlijk geen "vuile oplichters" zijn.

Slimme mensen zijn juist meestal de oplichters.

Je kunt echt geen mensen oplichten door dom te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hackman

    4

  • RunningDogg

    4

  • HA5H

    3

  • Toeterneus

    3

Top Posters In This Topic

Effe een overzicht

Een gozer heet een indiaase versie gekocht van gta iv die niet werkt op buitenlandse computers

een gast meldt dat hij hem kan verkopen in Nl en niet er bij moet vertellen dat ie niet werkt hier

Dan begint er een over oplichterij

Als het zo door gaat dan kan dit eerder naar lifestyle none of the above worden verplaatst topic titel dit

Wat vindt jij van oplichterij?

Ik vindt eerlijk gezegd dat we een oplossing moet verzinnen voor zijn probleem

Dit wou ik even zeggen

Later

Gta_on_ps3

Bewerkt: door Gta_on_ps3
Link to comment
Delen op andere websites

Nou zeg, andere mensen oplichten omdat je zelf een fout hebt gemaakt, hoe laag is dat.

Voor zelfde geld verkoopt je het aan iemand die het als verjaarsdagcadeau wilt geven, wat blijkt, werkt niet, ook lekker dan.

Of zit heeft iemand momenteel niet veel geld, en denkt ie het voor een habbekrats te kunnen kopen komt ie een kut Indische versie tegen, denk je dat hij het leuk vind aangezien hij er amper wat aan kan doen.

En het is 9 euro, om voor dat piepklein beetje mensen te gaan oplichten :N.

Link to comment
Delen op andere websites

er word weer iets niet begrepen het gaat helemaal niet om het geld maar of ik meer (andere)games hier goed koper kan halen, maar dat gaan niet meer lukken denk ik.

Ik ga vanavond terug naar nederland kom in brussel aan mischien tax free GTA IV hale :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja hij kan de versie ook gewoon houden hoor, maar dan heeft hij er niets aan ;)

En dan mag hij helemaal naar India terugreizen om zn GTA IV copy om te ruilen ;)

Nee dat is pas feest :dans:

De topicstarter heeft zelf de fout gemaakt. Als je dan van jouw fout een ander zijn fout wilt maken, zonder diegene in te lichten over de situatie, ben je gewoon zwaar egoïstisch bezig. Stel dat jij GTA IV (of een ander spel) op Marktplaats koopt en jij via die manier ook aan een Indisch exemplaar komt, hoe zou jij dan reageren?

@ RunningDogg (topicstarter): succes met het vinden van een goedkoop, werkend exemplaar. Alhoewel je er beter gewoon vanuit kunt gaan, dat vrijwel alle nieuwe exemplaren in Nederland rond dezelfde prijs (49,- euro) zal liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...