Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou, wat een Nederlandse trein :duh:.. Omdat hij geel met blauw is? Niet echt op de NL manier.

Er is hier op het forum ooit wel aanzet geweest om Plan V te maken. Helaas ging dit niet door omdat hij nog zo onervaren was dat zijn hele model helaas in in de prullenbak kon.

Maar ik ben wel wat meer ervaren, ook met voertuigen. Ik heb ooit al het idee gehad om een Nederlandse trein te maken, alhoewel ik de trein ICE (Intercity Express) toch wat mooier vind dan de Nederlandse trein wil ik deze eerst maken. Maar wie weet begin ik al snel aan de Nederlandse trein ^_^

Geplaatst:
Nou, wat een Nederlandse trein :duh:.. Omdat hij geel met blauw is? Niet echt op de NL manier.

Hij lijkt er toch best op? :puh:

En ik kon ook niets beters vinden. :7

Geplaatst:
Nou, wat een Nederlandse trein :duh: .. Omdat hij geel met blauw is? Niet echt op de NL manier.

:schater:

Ik maak wel een NL trein. Als mijn ICE en M32 Grenade Launcher af is. En als ik wat meer voertuig ervaring heb.

Geplaatst: (bewerkt)
Nou, wat een Nederlandse trein :duh: .. Omdat hij geel met blauw is? Niet echt op de NL manier.

:schater:

Ik maak wel een NL trein. Als mijn ICE en M32 Grenade Launcher af is. En als ik wat meer voertuig ervaring heb.

Ik denk ook dat jij wel even een trein modelt.

>hier< kan je een NS trein vinden, dit had ik al gepost in het "Mod aanvragen" topic.

Ik zie dat dit dezelfde is als Revo had gepost, je moet het hier maar mee doen (of je moet op Remi-X vertrouwen) :cya:

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Ja het is inderdaad niet zo makkelijk. Maar ik kan best wel de wielen van de ICE op de nieuwe trein gebruiken, en in de wielen zitten toch de meeste details. En om er dan nog even een huisje bovenop de bouwen is niet zo moeilijk meer.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja het is inderdaad niet zo makkelijk. Maar ik kan best wel de wielen van de ICE op de nieuwe trein gebruiken, en in de wielen zitten toch de meeste details. En om er dan nog even een huisje bovenop de bouwen is niet zo moeilijk meer.

Dan onderschat je het toch weer even. In de wielen van SA zit totaal geen detail, en om de meeste details in de wielen te doen is niet slim. En zoals je al hebt gezien, zijn er een aantal mensen die trein-projecten hebben gestart, maar die zijn niet af gekomen/waren niet mooi. Even een huisje eromheen bouwen word dus niet mooi.

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Dan onderschat je het toch weer even. In de wielen van SA zit totaal geen detail, en om de meeste details in de wielen te doen is niet slim. En zoals je al hebt gezien, zijn er een aantal mensen die trein-projecten hebben gestart, maar die zijn niet af gekomen/waren niet mooi. Even een huisje eromheen bouwen word dus niet mooi.

Niet de wielen uit SA, maar de wielen die ik zelf maak... En het huisje eromheen kan echt wel kwaliteit bevatten. Let maar op ^_^

Geplaatst:

Niet de wielen uit SA, maar de wielen die ik zelf maak... En het huisje eromheen kan echt wel kwaliteit bevatten. Let maar op ^_^

Kun je de trein ook een interieur geven zodat je er doorheen kan lopen? :schater:

Dat zou de trein nog mooier maken. :7

Grtz RD :cya:

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb een download toegevoegd aan downloads hopen dat hij erop mag er staat een goede uitleg bij ik heb de trein in een andere vorm en kleuren je kan ook het intrieur zien enzo die van mij is 10x mooier dan de standaard trein emt 2 nieuwe kleuren :puh::tu: als hij erop staat geef ik een gil :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...