Sprunk Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb de textures nu op low staan, maar ik lach me kapot. Dan ziet zelfs SA er nog beter uit. Maar ik kan mijn textures niet op medium of high enzo zetten. Allemaal leuk en aardig dat ze dat weg schrappen als IV denkt dat je PC het niet aan kan, maar wat als hij wel gewoon op medium draait? Ik wil dus mijn textures op medium hebben, maar hoe? Alvast bedankt! Bewerkt: 30 december 2008 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Dat betekend dus dat je te weinig videogeheugen hebt, je moet dus een videokaart aanschaffen met 512 MB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Ik ben gekke henkie niet. Heb pas deze kaart gekocht. GTA zegt dat ik maar 250 MB heb, terwijl ik 320 MB geheugen heb, dus dat spel is gewoon raar. Bewerkt: 30 december 2008 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 dan heb ik gehoord dat je het omhoog kan schroeven d.m.v commandlines, ik ben hier niet zo'n expert in omdat mijn pc goed draait zonder (op medium). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 je moet een snelkoppeling van de securom launcher maken. daar bij doel zet je -nomemrestrictions -norestrictions -novblank /high buiten de haakjes. nu zou je het op medium kunnen zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.