recromancer Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Hoi, kan iemand mij helpen, ik heb Gta IV, ik heb het geintalleerd ik start het op en krijg meteen, een Zwart scherm, en mijn beeld zegt dan Buiten Bereik ik hoor het geluid van het spel wel! ik, heb toen de Ati Update driver gedownload, die Gta IV aanraden, toen heb ik de Gta Iv patch gedownload en geinstalleerd. nog steeds!. mijn pc specs: Windows Vista Ultimate Intel Pentium Dual-Core E2200 2.20Ghz Ati Radeon 2350 HD (512Mb) 2GB RAM Directx 10 Iemand help plz! -RecroMancer- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 je grafische kaart is veel te zwak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 je grafische kaart is veel te zwak. nee dat is het niet! het is een 512Mb Graphics Card Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Oef, weer iemand die denkt dat het gaat om het videogeheugen! Videogeheugen zorgt er alleen voor dat je het spel in een hogere resolutie kan draaien. De kloksnelheden van de kaart bepalen de sterkte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Oke, dus jij denkt dat als je 512 MB hebt je het spel kunt draaien. Forget it. Daarom is die site ook niet betrouwbaar, want je grafische kaart is echt niet goed genoeg. Al heb je 5 GB geheugen erop, hij is gewoon te zwak. Ook je processor is kantje-boord. Het is immers een Pentium Dual Core en geen Core 2 Duo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Oef, weer iemand die denkt dat het gaat om het videogeheugen! Videogeheugen zorgt er alleen voor dat je het spel in een hogere resolutie kan draaien. De kloksnelheden van de kaart bepalen de sterkte. eindelijk iemand die het snapt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.