Jump to content

GTA IV inloggen en activeren


munkie

Recommended Posts

Hallo,

Als ik GTA 4 wil spelen, dan moet ik inloggen met mijn Social Club account. Zodra ik dat doe en op Login klik, dan staat er "Could Not Connect to Rockstar Games Social Club. Please Check Your Network Connection".

Ik ben gewoon verbonden met het internet, heb geen firewall aanstaan, en kan wel via IE gewoon naar de site van Social Club gaan en daar inloggen.

Als ik dan klik Skip login en dan Play klik. Kom ik bij GTA IV Activation dan klik ik Next en moet ik mijn SERIAL invullen, als ik dat gedaan heb en op Activate klik staat er Activation in process en dan een scherm met het volgende te zien:

Activation process has been terminated

For additional information, please visit our support homepage: http://activate.rockstargames.com/?c=GTA4

No proper connection could be made with the activation server.

Press BACK to retry activating (please verify that you are connected to the Internet) or press CANCEL to abort.

If the problem persists, please visit our support homepage for possible solutions: http://activate.rockstargames.com/?c=GTA4

Als ik Activate manually dan moet ik een Unlock Code invoeren maar die kan ik nergens vinden.

Ik denk zelf dat ik ingeloggd moet zijn om GTA IV Activation te voltooien.

Weet iemand wat het probleem is waarom ik niet kan inloggen en me GTA IV niet kan activeren??

Link to comment
Delen op andere websites

ben je wel op het internet aangesloten? misschien zijn de rockstar games servers offline

Ja ben wel verbonden met internet. Kan ook gewoon op de site van social club inloggen.

Hebben isschien meer dat ze niet kunnen inloggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand nog een idee??? _O_

Geloof dat ik dit ook had bij installatie. maar na 2 keer afsluiten en opnieuw proberen aan te melden deed ie 't wel. Moest een link in een mailtje aanclicken ofzoiets. Weet 't helaas niet meer zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...