MegaPilot Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Hallo forummertjes. Ik zit met een groot probleem. Ik heb m'n Skin-instelling gewijzigd, en nu zie ik niets meer. Ik ben bezig over m'n bureaublad hé. Alles is nu zwart en als ik rechtsklik, dan zie ik alleen maar zwart. Ik kan met moeite dit typen aangezien ik bijna niets meer zie. Wat moet ik doen? Ik heb m'n PC al heropgestart, het had geen effect. Mvg, MegaPilot. P.S.: Ik gebruik Windows XP. Bewerkt: 30 december 2008 door MegaPilot Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Er zit een knopje op je beeldscherm die naar het menu van het beeldscherm leid. Zoek naar contrast (meestal een zonnetje) en die zal je lager moeten zetten. Volgens mij ligt dit dus niet aan je PC maar aan je beeldscherminstellingen. Broertje of zusje die geintjes met je uithaalt? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Er zit een knopje op je beeldscherm die naar het menu van het beeldscherm leid. Zoek naar contrast (meestal een zonnetje) en die zal je lager moeten zetten. Volgens mij ligt dit dus niet aan je PC maar aan je beeldscherminstellingen. Broertje of zusje die geintjes met je uithaalt? Ik zie het nergens. Neen, ik ben de enige die op deze PC zit, ik veranderde de skin, en alles was zwart... Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Skins van XP zelf of skins die niet door microsoft gemaakt zijn? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Skins van XP zelf of skins die niet door microsoft gemaakt zijn? Skins van XP zelf. Bedankt om te reageren. Reageren
The Wizard Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Skins van XP zelf of skins die niet door microsoft gemaakt zijn? Skins van XP zelf. Bedankt om te reageren. Misschien systeem hertstel Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Misschien systeem hertstel Ik zie echt niks, dus ik kan niet op "Alle Programma's" klikken, ik heb al geprobeerd om er te komen, maar volgens mij zit "Alle Programma'" niet in deze skin. Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Probeer systeemherstel in veilige modus. Om in veilie modus te komen moet je je computer opnieuw opstarten, maar dan net voordat het Windows XP laad scherm komt moet je op F11 of F12 drukken (weet even niet welke van de 2...) en dan kan je kiezen uit 'Veilige modus', 'Veilige modus met netwerkverbindingen', 'Veilige modus met opdrachtprompt' en nog eentje, je kan dan het beste gewoon de normale veilige modus nemen, tenzij je percee internet o.i.d. nodig hebt. Als je in veilige modus zit, krijg je vanzelf (als het bureaublad verschijnt) een venster met de vraag of je systeemherstel wil gebruiken of door wilt gaat zonder systeemherstel. Ik hoop overigens voor je dat je computer voor dit soort dingen een herstelpunt maakt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Probeer systeemherstel in veilige modus. Om in veilie modus te komen moet je je computer opnieuw opstarten, maar dan net voordat het Windows XP laad scherm komt moet je op F11 of F12 drukken (weet even niet welke van de 2...) en dan kan je kiezen uit 'Veilige modus', 'Veilige modus met netwerkverbindingen', 'Veilige modus met opdrachtprompt' en nog eentje, je kan dan het beste gewoon de normale veilige modus nemen, tenzij je percee internet o.i.d. nodig hebt. Als je in veilige modus zit, krijg je vanzelf (als het bureaublad verschijnt) een venster met de vraag of je systeemherstel wil gebruiken of door wilt gaat zonder systeemherstel. Ik hoop overigens voor je dat je computer voor dit soort dingen een herstelpunt maakt. Ik heb F11 en F12 geprobeerd, het heeft geen effect, hij gaat door en begint met het laadscherm. Toch bedankt. Reageren
Thundercover Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Het kan ook F2 of F8 zijn, dat kan je net na het booten van de pc zien (iets als "Druk op F8 voor andere opstartmogelijkheden"). Reageren
The Wizard Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Ga naar start klik op afsluiten en dan opnieuw opstarten druk tijdens het opstarten op F8. @Thundercover ik had je bericht nog niet gezien. Bewerkt: 30 december 2008 door The Wizard Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) ...krijg je vanzelf (als het bureaublad verschijnt) een venster met de vraag of je systeemherstel wil gebruiken of door wilt gaat zonder systeemherstel. Ik heb pech, dat venster is ook zwart en dus zie ik niets. Ik zie alleen een klein deel van dat venster, een icoontje. Toch bedankt om te reageren. Edit: Ik heb m'n broer z'n pc gebruikt(ook XP Pro) om te zien waar ik klik. Via het Configuratiescherm en wat omwegen ben ik er geraakt. Toch bedankt iedereen om te reageren. Bewerkt: 30 december 2008 door MegaPilot Reageren
NTAuthority Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Mocht iemand anders dit probleem ook hebben, het valt ook op te lossen door de volgende stappen te nemen: 1. Windows-toets+R indrukken 2. Typ 'net stop themes' 3. Schakel het thema (alles is nu zichtbaar) terug naar een door Microsoft ondertekend thema. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.