Jump to content

hulp gevraagt voor gta San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik heb iets geinstalleert waardoor ik 10x verder kan kijken in gta sa, maar daardoor gaat mijn beeld heel erg schokken als ik aan 't spelen ben, en ik ben vergeten hoe om een back-up te maken en hoe dat bestand heet :duh: , dus als iemand een beck-up file voor mij heeft dat het weer normaal is, graag gedaan :tu:

Grtz Matthias :cya:

Geplaatst:
hallo allemaal,

ik heb iets geinstalleert waardoor ik 10x verder kan kijken in gta sa, maar daardoor gaat mijn beeld heel erg schokken als ik aan 't spelen ben, en ik ben vergeten hoe om een back-up te maken en hoe dat bestand heet :duh: , dus als iemand een beck-up file voor mij heeft dat het weer normaal is, graag gedaan :tu:

Download de mod nog eens en kijk welk bestand het vervangt. Als je dat weet, kan je >hier< om dat bestand vragen :cya:

Geplaatst:
hallo allemaal,

Download de mod nog eens en kijk welk bestand het vervangt. Als je dat weet, kan je >hier< om dat bestand vragen :cya:

Thnx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...