markoes Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Je maakt een foto en jawel er staad iets op wat er niet op mag kan iemand mij even helpen met de was die op de achtergrond hangt verwijderen Type: Layout Stijl: Template Grootte: eigen groote Afbeelding: KLIK Tekst: Geen Rand: geen Kleuren: gewoon Render (optioneel): Geen Extra (optioneel): De was op de achtergrond weghalen en de emmer op de picknick tafel alvast bedankt groetjes, Markoes Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Extra (optioneel): De was op de achtergrond weghalen en de emmer op de picknick tafelEn wat moet daarvoor in de plaats komen? Niks? Of de andere takken gebruiken om het op te vullen? Dat is in ieder geval geen eitje. Reageren
markoes Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Extra (optioneel): De was op de achtergrond weghalen en de emmer op de picknick tafelEn wat moet daarvoor in de plaats komen? Niks? Of de andere takken gebruiken om het op te vullen? Dat is in ieder geval geen eitje. Dat het net lijkt of het weg is Reageren
joppie Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Of de andere takken gebruiken om het op te vullen? Dat is in ieder geval geen eitje. Probeer maar of het lukt en er mooi uitziet... wil het echt niet lukken zou ik graag een kans willen om de aanvraag te voltooien. maar dat mag markoes natuurlijk beslissen. Bewerkt: 30 december 2008 door joppie Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ik heb wat geprobeerd. Hopelijk vind je het wat. Mvg, Flitskikker Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 als je nu eens een foto van die zelfde struiken uit de zelfde hoek maakt, kunnen we het er over heen plakken Reageren
joppie Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Oh als we zo gaan doen dit heb ik gemaakt... K was met minder dan 10 minuten klaar sinds TomHagen had gepost... Bewerkt: 30 december 2008 door joppie Reageren
markoes Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Oh als we zo gaan doen dit heb ik gemaakt... K was met minder dan 10 minuten klaar sinds TomHagen had gepost... Oke hartstikke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.