gta master 1 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Wow! erg mooi hoor, maar wat is het? een sig? zo ja...dan is hij veel te groot. 10/10 Reageren
joppie Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Mooi gemaakt! Eén ding die me gelijk opviel was de niet even dikke rand boven en onder... misschien de bedoeling? Verder de effecten zijn erg mooi, wat zijn het brushes ofzo? De render is mooi ingeblend. rate: 10/10 Reageren
Remcconen Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Heb er niks over te zeggen. KUTGW! Ga zo door IceBanana Pwnzzz! 10/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Hey oude vriend van me, Effects heb je mooi gedaan maar de quality van de sigs zijn niet zo goed Sharpen ze en het gaat er veel beter uitzien Ik vind de size ook nie zo geweldig maar dat is een persoonlijke mening KUTGW IB Reageren
Jay; Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ziet er goed uit, maar ik heb zeker beter van je gezien. Maten zijn goed, ook heb je goed opgelet dat je de effecten onderaan bleef behouden door de border niet al te groot te maken. Ik had die mevrouw nog een klein beetje gesharpened al betwijfel ik of dat mooi zou worden, waarschijnlijk heb je het al geprobeerd. Voor de rest prachtige effecten alleen vind ik het geheel iets te donker. Ik weet dat de diepte er nu erg goed in zit, maar iets meer belichting bijvoorbeeld rechts zou misschien zelfs mooier zijn geweest. Voor de rest een prachtige sig, zeker iets om trots op te zijn. Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Zelf vind ik hem hardstikke mooi , maar had voor mij toch iets lichter gemogen 10/10 Reageren
Dinkydau Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Mooi gedaan hoor! Een 10 geven omdat ik het niet beter zou kunnen ga ik niet doen. Ik vind namelijk dit effect te opvallend: Als dat effect er niet was geweest, of minder opvallend dan zou het bos op de achtergrond meer opvallen wat ik mooier zou vinden. Maar dat is enkel mijn mening! Anderen vinden het met dit effect misschien beter. Inderdaad is het ook ietwat donker, maar dat vind ik niet zo'n probleem. Een 9 krijg je van mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.