---Diablo--- Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Hallo iedereen, In plaats van op LOAD GAME te drukken. Heb ik op DELETE GAME gedrukt en daardoor dus mijn Save Game verwijderd waar ik heel ver mee was. Is er een mogelijkheid om dit terug te halen? Alvast heel erg bedankt! ---Diablo--- Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Kijk eens of je Savegame in je Prullenbak zit. Zoja, klik er dan met de rechtermuisknop op en klik op 'Terugzetten'. Zonee, dan ben je helaas je Savegame kwijt. Succes. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Dit is niet terug te halen. Je kunt een savegame halen bij de missie die je was. Als je dit nog weet. Je kunt ook in je PC-Prullenbak kijken naar een bestandje genaamd GTASAsf×.b en dan op de × een nummer van het slot waarin je hebt opgeslagen. Verder is er niets tegen te doen Mp was me voor Bewerkt: 30 december 2008 door zamg0d1 Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Je kunt een savegame halen bij de missie die je was. Als je dit nog weet. Wat bedoel je hier precies mee? De savegame staat btw niet meer in de prullenbak. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Je kunt een savegame halen bij de missie die je was. Als je dit nog weet. Wat bedoel je hier precies mee? De savegame staat btw niet meer in de prullenbak. Dit topic voor V1 of dit topic voor V2 kun je gebruiken om een savegame te downloaden. Zoek gewoon je laatst behaalde missie op. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Je kunt een savegame halen bij de missie die je was. Als je dit nog weet. Wat bedoel je hier precies mee? De savegame staat btw niet meer in de prullenbak. Ga naar dit topic(Save Games V1) of dit topic (Savegames V2). Je kunt zien welke versie je hebt aan de grootte van je Script. Ga naar: C:\Program Files\Rosckstar Games\GTA San Andreas\Data\Script en kijk hoe groot het is. V1 568 KB V2 562 KB Dan kun je de savegame downloaden bij welke missie je was in dit topic. TIP: Gebruik CTRL F en toets de missie in waar je als laatste was! Iemand was me weer voor Bewerkt: 30 december 2008 door zamg0d1 Reageren
vice Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Je kunt een savegame halen bij de missie die je was. Als je dit nog weet. Wat bedoel je hier precies mee? De savegame staat btw niet meer in de prullenbak. Ga naar dit topic(Save Games V1) of dit topic (Savegames V2). Je kunt zien welke versie je hebt aan de grootte van je Script. Ga naar: C:\Program Files\Rosckstar Games\GTA San Andreas\Data\Script en kijk hoe groot het is. V1 568 KB V2 562 KB Dan kun je de savegame downloaden bij welke missie je was in dit topic. TIP: Gebruik CTRL F en toets de missie in waar je als laatste was! Je kunt ook San Andreas opstarten en links onder je scherm kijken(menu scherm). Als daar niets staat heb je V1 als daar wel iets staat(V2 of zo iets) dan heb je waarschijnlijk Versie 2. En de savegame kan je zoals al gezegd hier op het forum ophalen, het zou kunnen dat die persoon andere wapens en zo heeft, maar het is niet zo dat die Savegames misbruikt zijn en dat CJ bijvoorbeeld er heel slecht voor staat. Ze houden het zo "standaard" mogelijk. Dus maak je er geen zorgen over, er zal niet veel verschil zijn gok ik. Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Oké, bedankt voor jullie hulp! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Je kunt ook San Andreas opstarten en links onder je scherm kijken(menu scherm).Als daar niets staat heb je V1 als daar wel iets staat(V2 of zo iets) dan heb je waarschijnlijk Versie 2. En de savegame kan je zoals al gezegd hier op het forum ophalen, het zou kunnen dat die persoon andere wapens en zo heeft, maar het is niet zo dat die Savegames misbruikt zijn en dat CJ bijvoorbeeld er heel slecht voor staat. Ze houden het zo "standaard" mogelijk. Dus maak je er geen zorgen over, er zal niet veel verschil zijn gok ik. Dat is niet waar. Dat betekent of je Versie moddable is of niet. Versie 1 is Moddable, Versie 1.1 en 2 dan weer niet. Voor de savegames zit het dus anders in elkaar. Als je wilt weten welke Versie je hebt, dan doe je dit zo: Ga naar Deze Computer. => C. => Progran Files. => Rockstar Games. => Gta San Andreas. => Data. => Script. Daar zie je het bestandje script.img staan. Grootte van script.img Ik heb Versie 568 KB 1 562 KB 2 Succes. Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Je kunt ook San Andreas opstarten en links onder je scherm kijken(menu scherm).Als daar niets staat heb je V1 als daar wel iets staat(V2 of zo iets) dan heb je waarschijnlijk Versie 2. En de savegame kan je zoals al gezegd hier op het forum ophalen, het zou kunnen dat die persoon andere wapens en zo heeft, maar het is niet zo dat die Savegames misbruikt zijn en dat CJ bijvoorbeeld er heel slecht voor staat. Ze houden het zo "standaard" mogelijk. Dus maak je er geen zorgen over, er zal niet veel verschil zijn gok ik. Dat is niet waar. Dat betekent of je Versie moddable is of niet. Versie 1 is Moddable, Versie 1.1 en 2 dan weer niet. Voor de savegames zit het dus anders in elkaar. Als je wilt weten welke Versie je hebt, dan doe je dit zo: Ga naar Deze Computer. => C. => Progran Files. => Rockstar Games. => Gta San Andreas. => Data. => Script. Daar zie je het bestandje script.img staan. Grootte van script.img Ik heb Versie 568 KB 1 562 KB 2 Succes. Ik ga het proberen.. Bedankt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.