Jump to content

PS3 Wireless Headset

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTAForum Leden,

Ik zit met een probleem, ik heb net de nieuwste PS3 Wireless Headset gekocht. Ik heb gedaan wat er in de handleiding stond, er staat in dat je naar Bluetooth Aparaten Beheren moest gaan. En dan moet je je PS3 Systeem naar de PS3 Wireless Headset laten zoeken, ik heb al een half uur gewacht. Maar mijn PS3 kan helaas niks vinden... :N Hij staat wel in de lader, en die lader is aangesloten aan mijn PS3, volgens de handleiding moet je het zo doen, en dan laten zoeken. Hij vind niks, iemand die weet wat er aan de hand is? Het gaat om zo'n headset. ;)

SOCOM_PS3_Bluetooth_headset_3.jpg

Geplaatst:

Ik had het zelfde probleem met mijn (samsung) headset.

Oplossing:

1. zet je headset uit

2. hou het aan/uit knop ingerukt: de headset gaat aan, maar blijf ingedrukt houden! tot het lampje blijft branden!

3. laat je ps3 zoeken :)

4. selecteer de headset.

5. serial code: 0000

6. Nu moet je nog even de headset selecteren bij: Randappratuurinstellingen > Instellingen audioapparaat.

Veel succes en gelukkig nieuw jaar :),

GTA Master 1,

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, bedankt voor jullie snele reactie's. Maar, ik heb de Power knop ingedrukt. Tot hij Groen aangaf, en een keer Rood en zo door. Toen moest ie 'm laten zoeken, en dat heb ik gedaan. Maar niks... :N

Edit: Bedankt voor jullie reactie's, ik heb het voor elkaar gekregen. Ik moest zo'n mini USB boven in de HeadSet steken. En dan deed ie het, hehe kan ik eindelijk praten met iemand! :puh: Thanks iedereen! _O_

Bewerkt: door GTA Haas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...