Jump to content

missie: bar


GTAisTHEbest

Recommended Posts

GELUKT!

Ik kom niet verder met een missie:

de missie is bij dat soort van goochelen, als je daar binnen komt dan staan er allemaal mensen om je heen die op je schieten. Je moet iemand doden, maar dat gaat een beetje moeilijk, want er schieten veel mensen op je, dan gaat tie naar buiten (dan heb ik nog maar KLEIN beetje leven) en dan gaat tie een trap op...totzoveer kom ik niet, want dat ben ik dood....Ik heb al wel 100 x geprobeerd om een kogelvrijvest aan te doen, bij die trap val ik al dood, want het is daar stik donker, en dan zie je echt helemaal niks!!!

(deze level is een beetje aan het begin van dit spel, ben er pas aan begonnen aan gta iv....)

DUS wie kan mij aljebliefd helpen...hoe hebben jullie deze leven gehaald??? Alle onformatie is welkom!

MVG,

GTAisTHEbest

Bewerkt: door GTAisTHEbest
Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoeld de missie The Master and the Molotov? Dit heb ik even van WikiGTA gekopieërd. ;)

Deze keer ontmoet je Dimitri zonder dat Faustin erbij is. De reden daarvoor is duidelijk; Door zijn dwaasheid en het ombrengen van Lenny Petrovic zit er niets anders meer op dan het ombrengen van Faustin. Ga naar Perestroika, de stamclub van Faustin. Wanneer je daar aangekomen bent krijg je een SMS'je van Dimitri met de mededeling dat hij Body Armor heeft weggelegd voor je. Pak die eerst, want die zal nog wel eens van pas kunnen komen. Loop dan naar binnen, waar je Faustin ontmoet. Na een korte cutscène waarin Niko en Faustin wat harde woorden wisselen moet je zijn twee bewakers doden. Loop een beetje naar achteren, en schiet ze overhoop. Wanneer je hun vermoord hebt, zal je er nog twee moeten doden die Faustin dekking geven. Eenmaal hun gedood zal Faustin door een deur vluchten, en nog enkele bewakers naar je toesturen. Dood ze allemaal wanneer ze door de deur komen, en volg Faustin. Ga de deur door, om dan rechts te gaan en rechtdoor, door een andere deur naar buiten. Ondertussen zul je nog enkele bewakers tegenkomen. Buiten aangekomen moet je naar rechts, waar je een trap ziet. Ga daar omhoog. Kijk uit voor de bewakers die je op weg naar de trap nog tegen zult komen. Bovenaan zul je alleen tegenover Faustin staan. Negeer zijn vuur en loop het dak op, Faustin laat zijn wapen vallen en je nog wat tegen Niko zeggen. Onder andere dat Dimitri zich tegen hem heeft gekeerd, maar hij zich ook tegen jou zal keren. Je kunt nu de executie methode toepassen door je Pistool op Faustin te richten en wanneer de knipperende rode cirkel verschijnt de trekker over te halen. Dit zal echter niet meteen gebeuren, Niko zal hem eerst in zijn voet schieten om daarna nog een schot te lossen in zijn maag. Mikhail Faustin zal over de rand vallen, en op de stoep voor zijn club terecht komen.

Begin met Volle Health, en naast de Club ligt Body Armor. Pak de body armor, en je moet een Micro SMG bij je hebben, want die schiet snel. Is handig, en heeft veel kogels in z'n magazijn. ;)

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoeld de missie The Master and the Molotov? Dit heb ik even van WikiGTA gekopieërd. ;)
Deze keer ontmoet je Dimitri zonder dat Faustin erbij is. De reden daarvoor is duidelijk; Door zijn dwaasheid en het ombrengen van Lenny Petrovic zit er niets anders meer op dan het ombrengen van Faustin. Ga naar Perestroika, de stamclub van Faustin. Wanneer je daar aangekomen bent krijg je een SMS'je van Dimitri met de mededeling dat hij Body Armor heeft weggelegd voor je. Pak die eerst, want die zal nog wel eens van pas kunnen komen. Loop dan naar binnen, waar je Faustin ontmoet. Na een korte cutscène waarin Niko en Faustin wat harde woorden wisselen moet je zijn twee bewakers doden. Loop een beetje naar achteren, en schiet ze overhoop. Wanneer je hun vermoord hebt, zal je er nog twee moeten doden die Faustin dekking geven. Eenmaal hun gedood zal Faustin door een deur vluchten, en nog enkele bewakers naar je toesturen. Dood ze allemaal wanneer ze door de deur komen, en volg Faustin. Ga de deur door, om dan rechts te gaan en rechtdoor, door een andere deur naar buiten. Ondertussen zul je nog enkele bewakers tegenkomen. Buiten aangekomen moet je naar rechts, waar je een trap ziet. Ga daar omhoog. Kijk uit voor de bewakers die je op weg naar de trap nog tegen zult komen. Bovenaan zul je alleen tegenover Faustin staan. Negeer zijn vuur en loop het dak op, Faustin laat zijn wapen vallen en je nog wat tegen Niko zeggen. Onder andere dat Dimitri zich tegen hem heeft gekeerd, maar hij zich ook tegen jou zal keren. Je kunt nu de executie methode toepassen door je Pistool op Faustin te richten en wanneer de knipperende rode cirkel verschijnt de trekker over te halen. Dit zal echter niet meteen gebeuren, Niko zal hem eerst in zijn voet schieten om daarna nog een schot te lossen in zijn maag. Mikhail Faustin zal over de rand vallen, en op de stoep voor zijn club terecht komen.

Begin met Volle Health, en naast de Club ligt Body Armor. Pak die, en als je net Perestroika (Club) bent binnengekomen, volgt er een CutScene. Neem zoveel mogelijk dekking, en pak goede wapens voor je de missie begint. ;)

DANKJE, dit is de missie jaa, ik zal morgen overmorgen probren!!

echt supper bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...