Jump to content

Slaat de mappen niet op in C:\Program Files\MTA San Andreas\mods\map_editor\maps


CAR

Recommended Posts

Ik heb gisteren MTA geinstaleerd op mijn computer, hij deed het bijna meteen, maar omdat ik Vista had moest ik nog iets veranderen. Toen ik MTA starte deed die het en ging ik aan de slag, allerlei leuke dingen gebouwd. Toen ik hem naar iemand wou verzenden kon ik niet vinden waar die nou opgeslage stond. Ik maar zoeken en zoeken. Ik vroeg mensen ernaar en ze zeiden allemaal dat het in C:\Program Files\MTA San Andreas\mods\map_editor\maps moest staan, maar daar stond het dus niet, een ander had dit zelfde geval en moest met de rechtermuisknop op MTA San Andreas klikken en dan 'openen als Administrator' dit hoef ik niet, want dat ben ik al en ik kan er niet uit kiezen. Dus heb mijn hele computer door gezocht en kon hem nergens vinden.

Hoe kan ik dit oplossen?

Bewerkt: door CAR
Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik het bericht nogal onduidelijk ik snap niet precies wat je nou hebt gedaan en ik neem maar aan dat je het mapje van MTA San Andreas zoekt. Hij staat meestal inderdaad ik Progam Files ,Maar ik heb hem ook wel eens in Mijn Documenten gehad. Als hij daar ook niet staat kan je altijd even snel zoeken met je pc (dus gewoon de zoek optie die op je pc staat ) MTA San Andreas invullen zoeken, en hij zal hem wel vinden en daar staat dan ook de Lokatie bij.

mvg forum hondje

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ja ik heb precies hetzelfde...

Hij bedoelt als je mappen opslaat dat hij niet in C:\Program Files\MTA San Andreas\mods\map_editor\maps komt hij is dan helemaal leeg...

dus waar komen ze dan te staan?

alvast bedankt,

Gerard

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Ja ik heb precies hetzelfde...

Hij bedoelt als je mappen opslaat dat hij niet in C:\Program Files\MTA San Andreas\mods\map_editor\maps komt hij is dan helemaal leeg...

dus waar komen ze dan te staan?

alvast bedankt,

Gerard

Hallo,

Bij mij hetzelfde probleem (op 2pc's) ik heb MTA Race (1.1.1)

Link to comment
Delen op andere websites

Een zeer vaak voorkomend probleem met Vista; Er moet namelijk toestemming gegeven worden om bestanden en mappen aan te maken in de systeem mappen (Program Files, Windows map, etc.).

Ik heb zelf geen Vista, maar de UAC (User Account Control) uitschakelen wil wel eens helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...