Remi-X Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Ik ben aan een nieuw wapen begonnen, wel te verstaan, zoals de topictitel zegt, een M32 Multiple Grenade Launcher (MGL). Gebaseerd op het Programma Future Weapons, kijk onderin voor een YouTube film. Het wapen zal de normale Rocketlauncher vervangen, en waarschijnlijk plak ik er ook nog even een custom raket bij, die er goed bij past. Er zijn enkel 2 verschillen tussen de echte M32 en de mijne: de meine zal een iets ander uiterlijk hebben omdat het bedoeld is voor raketten, en niet voor granaten. En ingame zal CJ het anders vashouden omdat dat zijn standaart houding is. Hoe ik die kan veranderen weet ik nog niet. Ik zal wel kijken of het mogelijk is om een realstisch effect te geven, 6 raketten per pakket, daarna pas herladen. Verwacht nog niet te veel van de screens, het is nog niet volledig af en is nog zwaar WIP! M32: Andere plaatjes: Ingame Ingame vasthouden Een echte MGL, of eigenlijk MRL Comments & rates Bewerkt: 20 januari 2009 door Remi-X Reageren
Timske Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Ziet er goed uit! Mischien zo'n trekker of iets waarmee je je munitie overhaalt. Oftewel zon ding die je naar je toe trekt en schiet @ Beagle, ik bedoel niks met animaties. Maar gewoon in het model zelf Bewerkt: 30 december 2008 door Timske Reageren
Beagle Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) @Hierboven: Dat bedoel ik ook niet, ik citeerde meer een stukje van wat Remi zei Animatie's veranderen is niet zo makkelijk, en al helemaal niet met weinig ervaring. Aangezien je geen 3DS Maxer bent zou ik er ook niet aan beginnen. Je moet eerst 3DS Max leren, en misschien veel later kan je animatie's veranderen. Bewerkt: 1 januari 2009 door Beagle Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ziet er goed uit, maar... Dat Wapen zit ook in Far Cry 2, ook in de MP, Dan word je helemmaal overspoeld met granaten; ik haat dat wapen Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ziet er goed uit! Mischien zo'n trekker of iets waarmee je je munitie overhaalt. Oftewel zon ding die je naar je toe trekt en schiet Ist wat? Ik vind zelf van niet.. Er klopt iets niet (behalve details) Animatie's veranderen is niet zo makkelijk, en al helemaal niet met weinig ervaring. Aangezien je geen 3DS Maxer bent zou ik er ook niet aan beginnen. Je moet eerst 3DS Max leren, en misschien veel later kan je animatie's veranderen. Leren Leren Leren... Hobby Hobby Hobby... Of niet soms? Alles valt te leren, net als fietsen. In het begin moeilijk, maar als je het eenmaal kan is het niet meer af te leren. En ik maak mijn mods rustig aan, eerst een model met weinig details ingame om te kijken hoe hij werkt. Dan details toevoegen en een goede TXD, als die eindelijk wil gaan werken. Geen idee wat er fout is, zelfs Puma weet het niet. Link naar mijn TXD vraagtopic staat in de topicstart. Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Is het eigenlijk wel mogelijk om de hoeveelheid munitie aan te passen voor een wapen? Volgens mij zit dat hardcoded.. Daarnaast kan je de manier waarmee CJ een wapen vasthoudt aanpassen met 3DS Max, je moet dan de animatie aanpassen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Is het eigenlijk wel mogelijk om de hoeveelheid munitie aan te passen voor een wapen? Volgens mij zit dat hardcoded.. Daarnaast kan je de manier waarmee CJ een wapen vasthoudt aanpassen met 3DS Max, je moet dan de animatie aanpassen. Ja, ik weet eigenlijk niet of dat hardcoded is. Ik hoorde van ene JancoCJ dat hij gewoon met de ammu tool dat soort dingen kan aanpassen, en dat staat dus gewoon in weapons.dat. En die tool is niet zo moeilijk te begrijpen, dus dat zou ik zelf ook wel kunnen. Maar niet nu. En die animatie aanpassen heb ik wel over gehoord, dan zou ik het skelet van CJ een beetje moeten aanpassen volgens mij. Maar geen idee welk bestand ik dan nodig heb. Iemand een idee? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Mooi begin Remi-X, ik hoop dat het eindresultaat mooi zal zijn. Veel succes verder. Reageren
jancoCJ Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) mooie mod met wat hulp van mij Ja Van Mij lang leven ammu-nation tool Bewerkt: 30 december 2008 door jancoCJ Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Asl het echt nodig is die hulp, want zelf vind ik de ammu tool niet zo moeilijk. Maar: En Een zeer grof model. Ik ga hem nu wel even ingame zetten om te kijken hoe bugloos hij is. Daarna zet ik het vizier erbovenop en breng ik wat meer details aan. Bewerkt: 30 december 2008 door Remi-X Reageren
Siriouz Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 ziet er goed uit! dus dit word geen MGL maar een MRL (Multiple Rocket Launcher)? nice! nog ff smoothen en dan issie mss al perfect. Reageren
Timske Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Als je hem zo ingame zet zie je denk ik allemaal zwarte lijntjes als je hem van dichtbij bekijkt. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Voor een kaal model vind ik het toch aardig hoe hij in-game lijkt. Wat meer details + goede texture = mooi afgewerkt in-game wapen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) En CJ houd het wapen behoorlijk goed vast, al zeg ik het zelf. Morgen ga ik aan de details werken, vandaag vind ik dat ik genoeg gecomputert heb ------------------------- Volgende dag ist nu: Tadaa: Zo houd hij hem redelijk goed vast vind ik En het is nu echt een MRL: Dus Galiorix, het is gelukt door maar 1 cijfer in de ammutool te veranderen Maar hoe kan ik de vertraging voor het herladen vergroten met de ammunation tool? (of desnoods handmatig) Bewerkt: 31 december 2008 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.