Remi-X Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) Hmm, ik denk dat ik maar het Sketchup gebugte model ga gebruiken. Het kost dan wel wat meer werk voor het texturen, maar minder werk voor het modellen. En in San Andreas zie je toch niks van de bugs als hij eenmaal werkt. Nog even geduld dus Update: De errors zijn bijna verholpen Bewerkt: 14 januari 2009 door Remi-X Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) EDIT: BUMP+DUBBELPOST+UPDATE+TOPIC WEER ACTIEF Ingame staat het wapen helaas weer onzichtbaar, weer eens door een verkeerde texture in de TXD.. Bewerkt: 20 januari 2009 door Remi-X Reageren
MFCL Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Nice! ik ga hem zeker downloaden! Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Nice! ik ga hem zeker downloaden! Goedzo Dat is de bedoeling ook Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ingame staat het wapen helaas weer onzichtbaar, weer eens door een verkeerde texture in de TXD.. Bedoel je dat je model onzichtbaar wordt ingame door een foutje in de TXD? Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ja, maar ik weet de fout wel. Verkeerde texture namen Reageren
FerryN Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ja, maar ik weet de fout wel. Verkeerde texture namen Ik dacht altijd dat je dan een witte model krijgt, bij een verkeerde/missende txd . Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Dat dacht ik ook, maar ik ben gewoon een beetje raar denk ik Reageren
Fezz Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik kan niet w8tuh Alleen ik heb een beetj moeite met waar ik het moet opslaan :S Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik kan niet w8tuh Alleen ik heb een beetj moeite met waar ik het moet opslaan :S Denk je nou echt dat Remi-X nog bezig is? Zijn laatste post was een maand geleden, als hij nog bezig was had hij wel een update gepost. Grtz Devanna Reageren
DriftKing Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Mooi, volgens mij ben je de eerste die dat wapen heeft na gemaakt Misschien is het ook een leuk idee om hem te vervangen door de RPG en die dan een hogere rate of fire te geven Reageren
Timske Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Mooi, volgens mij ben je de eerste die dat wapen heeft na gemaaktMisschien is het ook een leuk idee om hem te vervangen door de RPG en die dan een hogere rate of fire te geven Deze mod is dood.. Reageren
Remi-X Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 (bewerkt) Mooi, volgens mij ben je de eerste die dat wapen heeft na gemaaktMisschien is het ook een leuk idee om hem te vervangen door de RPG en die dan een hogere rate of fire te geven Deze mod is dood.. Inderdaad Timske. Helaas, en helaas kan ik er ook niks aan doen. Sketchup moest het zonodig verpesten. Klik, en ineens, alles staat schots en scheef. Daarom hierbij mijn vrag hier niet meer te reageren, totdat ik met nieuws kom. Het doet me eigenlijk wel pijn om dit te zeggen Bewerkt: 18 maart 2009 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.