mikey-h-0 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 waar staat ookal weet zo'n garage waar je je auto kunt op pimpen andere banden enz?? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 >Klik.< ; >Klik.< en >Klik.<. Succes ermee. Reageren
mikey-h-0 Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 k kan het niet vinden?... Ik rij rond en vind niks Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) k kan het niet vinden?...Ik rij rond en vind niks Op de eerste plaats moet je de missie Cesar Vialpando voltooid hebben. Dan moet je op de volgende locaties kijken: klik.Het gele bolletje is Wheels Arch Angels. Deze is vrijgespeeld na de missie Zeroing in Het rode bolletje stelt de TransFender voor. Deze is net als Loco Low Co.. (oranje bolletje) al na de missie Cesar Vialpando the gebruiken. Bewerkt: 30 december 2008 door MartyCeha Reageren
mikey-h-0 Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 ik zie zo'n tattoe shop Ik heb hem al uitgespeelt. Is sta nu voor een kapper da zo in het oost zuiden. >>> Door _KoE_Mzungu: Triplepost samengevoegd. Gebruik altijd de [bewerk]-knop om je bericht aan te passen!<<< Reageren
Basssss Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Gebruik de edit-knop. En kijk op je map en ga naar dezelfde locatie als de bolletjes, zo moeilijk is dat toch niet?! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Ik snap even niet hoe je alle missies kan gedaan hebben zonder dan Loco Low Co, Wheel Arch angels en dergelijke te zijn tegengekomen. Mikey-h-0, Weet je heel erg zeker dat je naar de sleutel symbooltjes rijdt? Daar zijn namelijk maar de mod shops om je wagen op te pimpen. Deze zien er zo uit op je map: . Kijk anders op het pauze menu en markeer die plek, zodat je er naartoe kan rijden. Bij Loco Low Co (klik). is het is niet veel meer dan een garage in iemands achtertuin. Daar moet je dus even goed kijken. Hier vindt je alle mod shops in Los Santos Wheel Arch Angels (klik)heeft overigens een erg mooi uithang bord, die metteen je oog vangt. Deze is erg gemakkelijk te bereiken. Je vindt Wheel Arch Angels hier: Hier vindt je alle mod shops in San Fierro De Transfenders (klik) zijn overigens overal te zien. Deze zijn gewoon garages, net zoals Pay 'n Spray. Maar waar je onderdelen en andere kits kan aanbrengen aan je wagen. Mijn advies, kijk goed op je map naar de rode sleutel icoontjes, die ik je daarnet heb laten zien. Stop voor een garage poort, die bij zo'n icoontje zal staan, en die poort zal opengaan zodat je er binnen kan rijden. Bewerkt: 30 december 2008 door Ice Banana Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.