Jump to content

weer 2 nieuwe derbij

Recommended Posts

Geplaatst:

Het gaat al veel beter zie ik, goed dat je blijft oefenen. Ik zie dat je steeds dezelfde 'veilige' stijl aanhoudt, maar wees niet bang om wat nieuws te proberen. Door veel experimenteren leer je vaak het meest. Volg nu en dan dus een tutorial, maak de afmetingen een keertje wat kleiner, experimenteer met verschillend stijlen borders en effecten etc. Ik ga even in op de bovenstaande mooiere signature. Je bent goed bezig geweest om een geheel te vormen, leuk gedaan allemaal in een blauw tintje. Oefen nog wat met diepte door bijvoorbeeld het mannetje te sharpenen en de rest te blurren, maar ook belichting en het donker maken van plekken werkt verbazingwekkend goed in sommige gevallen.

Dat effect links had ik weggelaten. Het vult de signature op, maar als je gewoon eens een wat kleinere maat neemt is dat helemaal niet nodig en kan je lelijke dingen makkelijk weglaten. De border kan hier wat groter en houd het lekker donker. Bij beide signatures is de tekst niet geslaagd. Een leuke eventuele plaatsing maar zoek een andere font uit. Soms kan een standaard font wonderen doen, maak het niet te moeilijk voor jezelf. Volg dus wat tutorials die ons forum te bieden heeft, maar wees niet bang om ook op andere sites de boel te verkennen. Je boekt zeker vooruitgang!

Geplaatst:

Hardstikke bedankt voor je compliment doet een beginner als mij zekers goed, ik zal zeker wat andere tutorials volgen die staan, en ik zal je tips zeker opvolgen!. ^_^

Geplaatst:
Je leert het sneller als mij :Y Welke tuts heb je gebruikt? Dit ziet er namelijk gaaf uit :Y

bij deze 2 heb ik geen tutorials gevolgd maar me eigen inbreng gedaan brushes gebruikt die ik eerder gebruikt hebt maar dan met een draai er aan , kleur aan gebracht die er het beste bij staat dan nog een toepasselijk plaatje bij gedaan daar even aan knuttselen maar jay heeft gelijk als ik hem sharpen staat het veel mooier en ben bezig met donkere vlakken aan brengen kijken of dat een beetje staat , maar ik volg nog steeds altijd tutorials vroeg me alleen af hoe je een brush kan draaien of spiegelen? zie het namelijk niet zelf , maar staat vast in de turorials . En bedankt Remcconen voor je compliment ^_^ inspiratie heb ik genoeg nu alleen even op papier zetten. ben momenteel met 1 bezig maar die hou even geheim ^_^ .

klaasvaak-nl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...