the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 de ene neemt de foto de ander raad waar niko is degene die het goed heeft krijgt de beurt is er al zoiets of staat het verkeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 de ene neemt de foto de ander raad waar niko is degene die het goed heeft krijgt de beurt is er al zoiets of staat het verkeerd Strip club? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Oude gebouw waar je heen moet van missie met pegorino's pride??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jancoCJ Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Weet ik veel heb gta iv nog nie eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Weet ik veel heb gta iv nog nie eens Dan zie ik ook niet waarom je hier reageert. OT: Ik denk dat hij in een of ander steegje staat, waar de ammunation in Broker zit? 't is een beetje moeilijk te zien omdat er zoveel steegjes zijn in LC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Strip club Bohan? (A) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Nee ik gok op die andere stripclub. Overigens is het echt slecht te zien aangezien je een foto hebt genomen van je beeldscherm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 allemaal fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Volgens mij een garage of overkapping van een ziekenhuis waar de Ambulances staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 allemaal fout Maar het is zo onduidelijk omdat je geen rechtstreekse screenshot hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 kgeef een hint t is op het 2e eiland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 I don't see shit! Sorry, maar het is een vrij vage screenshot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Sprunk warehouse? Parkeergarage? Ergens bij een metro? En wat bedoel je met het "tweede eiland", bedoel je het middelste 'eiland' of het 'eilandje' die je als tweede bereikbaar krijgt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Waarschijnlijk bedoelt hij Algonquin. Ik denk dat het ergens in een steegje is ofzo. De screen is ook zo duidelijk dat je met die map-icons ook niets kan achterhalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Ergens in de haven van Alqonguin? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.