the_dan Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 de eerste die reageert is nu aan de buurt deze was te moeilijk http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...=350,101|350,99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 De Pay & Spray? lulz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 ryen ik heb het antwoord al gegeven zie SM was bij een van die huizen op de begane grond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Het moet wel te vinden zijn he, niet zon screenshot van zon plaats waarvan er meerdere van zijn die er precies hetzelfde uitzien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Dus wie post er nu een screenshot? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Het moet wel te vinden zijn he, niet zon screenshot van zon plaats waarvan er meerdere van zijn die er precies hetzelfde uitzien. daarom deed ik ook niet de burgershot al die plaatsen die genoemd werden leken totaal neit op wat hier was (dacht ik) @ ryan jij want jij reageerde als 1e Bewerkt: 2 januari 2009 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) - Ik zal zo direct dit bericht editen met een foto - Ok, daar gaan we. succes Bewerkt: 2 januari 2009 door RyanEnC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) dat is toch die bankenwinkel ? Bewerkt: 2 januari 2009 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 dat is toch die bankenwinkel ? Zou kunnen, Maar zou je de locatie kunnen opgeven Bankenwinkel is wel heel makkelijk als er "Furniture" boven staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 kweet t niet misschien had ik het goed :+ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 - Ik zal zo direct dit bericht editen met een foto -Ok, daar gaan we. succes Plaatje Dat is, als ik me niet vergis hier. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 volgens mij is dat m ook kom er net te laat achter ik sms ryan wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Ja dat is correct Hannes Ik geloof dat het nu jouw beurt is. Sorry ik was de thread even vergeten. Bedankt the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 dan moet je hannes eve een sms sturen dat hij is ryan + graag gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 dan moet je hannes eve een sms sturen dat hij is ryan + graag gedaan Je bedoeld een PB (Persoonlijk Bericht), een SMS is met de GSM. Ik laat de volgende die hier komt de volgende doen, aangezien ik het eigenlijk toch maar een stom spelletje vind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.