Jump to content

Freerun spots


Ata

Recommended Posts

Denk dat vele me niet begrijpen, dus even een uitleg..

Ik vind het leuk om naar boven te klimmen, door middel van springen enz (dus freerunnen), maar via trapjes omhoog vind ik ook leuk. Daarom zou ik vragen of jullie plekjes weten waar dit kan, en dan niet 20 meter hoog ofzo, gewoon een hoog gebouw, dat je kan bereiken door op eerst containers te staan bijv, of door een ladder te beklimmen. Post dit voor mij, maar ook als er andere freaks zijn dit dit leuk vinden :D

Wel met snapmap!

Bewerkt: door Ata
Link to comment
Delen op andere websites

Ook in Alderney kan je goed "freerunnen"! ^_^ Sowieso al "flat" oftewel op de grond, tussen de villa's in staan veel muurtjes en dergelijke met hoogteverschillen aan beide kanten, wat ook al een best "freerun"-effect geeft.

Als je naar www.deathincorporated.tk gaat, en daar in de linker kolom onder het kopje -Death Inc. navigatie- op -Death Incorporated Snapmaps- klikt, kom je op een pagina met meerdere snapmaps waarop alle gebouwen staan aangegeven waar je in kan. Hier zijn veel gebouwen bij met een trappenhuis wat leidt naar het dak, oftewel voor jou de "ultimate freerun spots!" van Liberty City!

Ik heb zelf ook al weleens op die manier door Liberty City "gewandeld", inderdaad fun om te doen! Veel plezier! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook in Alderney kan je goed "freerunnen"! ^_^ Sowieso al "flat" oftewel op de grond, tussen de villa's in staan veel muurtjes en dergelijke met hoogteverschillen aan beide kanten, wat ook al een best "freerun"-effect geeft.

Als je naar www.deathincorporated.tk gaat, en daar in de linker kolom onder het kopje -Death Inc. navigatie- op -Death Incorporated Snapmaps- klikt, kom je op een pagina met meerdere snapmaps waarop alle gebouwen staan aangegeven waar je in kan. Hier zijn veel gebouwen bij met een trappenhuis wat leidt naar het dak, oftewel voor jou de "ultimate freerun spots!" van Liberty City!

Ik heb zelf ook al weleens op die manier door Liberty City "gewandeld", inderdaad fun om te doen! Veel plezier! :tu:

Hééééél erg bedankt! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben net klaar met de Flying Rats, en als je daar doorheen zoeft, dan kom je nog wel eens wat tegen. Ik zal een van de komende dagen eens op zoek gaan, maar de Flying Rats-tip moet je zien als een nuttige tip. Kan me nog herinneren dat ik over een paar containers moest springen en klimmen om bij een van die vogeltjes te komen. In Broker weet ik ook nog wel een plekje, waarvan ik morgen Snapmap zal geven. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben net klaar met de Flying Rats, en als je daar doorheen zoeft, dan kom je nog wel eens wat tegen. Ik zal een van de komende dagen eens op zoek gaan, maar de Flying Rats-tip moet je zien als een nuttige tip. Kan me nog herinneren dat ik over een paar containers moest springen en klimmen om bij een van die vogeltjes te komen. In Broker weet ik ook nog wel een plekje, waarvan ik morgen Snapmap zal geven. :)

En een boel trappen natuurlijk, bijvoorbeeld die boven in het vrijheidsbeeld :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een goede free-run spot. De oude Sprunkfabriek in Port Tudor, waar je ook komt bij de missie: Trespass. Je kan erin via de voordeur maar leuker is om er te komen met een helikopter. Op het eind van Trespass zul je een helikopter moeten neerhalen die dan neerstort in een soort gat in de fabriek.[/font] Doe dan precies hetzelfde. Dan kun je gewoon een beetje rondrennen door de fabriek. Ikzelf heb vanaf daar al een hele route die best wel snel gaat zodat je echt in die ''flow'' zit ^_^

Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar ik had het voor je willen filmen, maar ik heb GTA IV op de PS3 en heb geen goede camara, alleen maar m'n mobiel. :duh:

paul007

::EDIT:: Ik heb nog een tip, je kunt sommige ramen kapot schieten in de fabriek dus je kunt daar dan ook weer uitspringen! :)

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Ergens op dat eerste eiland, ik was op een onbekende plaats aangespoeld... Het was een oude haven met wat rotsen... Als ik het weer vindt stuur ik wel een snapmap maar om verder te komen moest je eerst de rotsen, via het water en dan nog een halfwater-halfgrond ding doorgaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...