Jorismartens Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Eerst een poll... >>> Door Bling: Niet nodig.. Verwijderd. <<< Zoals je ziet ga ik hem morgen kopen! Hallo! Ik ga Morgen GTA 4 kopen...!!! Dan een paar vraagjes... 1. Kun je gta4 spelen op eh VISTA?? 2. Kun je mert een JoypadGTA IV spelen?? Bewerkt: 30 december 2008 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Je kan GTA IV spelen op Vista Service Pack 1, en als controller geloof ik alleen die van de Xbox 360. Maar wil je even je systeem specificaties posten? Voordat we weer iemand bij hebben wiens systeem het niet (of slecht) kan draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorismartens Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Je kan GTA IV spelen op Vista Service Pack 1, en als controller geloof ik alleen die van de Xbox 360.Maar wil je even je systeem specificaties posten? Voordat we weer iemand bij hebben wiens systeem het niet (of slecht) kan draaien. Ik heb TWEE vista's Ik geloof bijde Home Premium.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Ik bedoel je hardware. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 daarmee bedoeld hij als je pc m aan kan anders is he zonde van je geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Of zijn PC hem aankan, daar zijn al meerdere topics over, ik zou zeggen, kijk eens voorzichtig rechts bovenin beeld... Iets verder nog... Nee, niet te ver.... Ja daar, naast de knop -Lid Menu-, het is.... De zoekfunctie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorismartens Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Ik heb alleen GTA SA er op staan ... Hardware weet ik niettttt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Ik heb alleen GTA SA er op staan ...Hardware weet ik niettttt Hardware kan je vinden door start -> Uitvoeren -> dxdiag -> daar zie je alles staan of naar beeldscherm gaan voor je Videokaart. Of Je kan de flitskikker infotool downloaden en installeren. Die laat je dan scannen en dan zie je ook wat er allemaal in zit. Hier vind je deze met info en kan je deze ook downloaden. Je kan je specificaties hier posten als je er niet zeker van bent dat je pc het doet. Grtzzz, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Eerst een poll... >>> Door Bling: Niet nodig.. Verwijderd. <<<Zoals je ziet ga ik hem morgen kopen! Hallo! Ik ga Morgen GTA 4 kopen...!!! Dan een paar vraagjes... 1. Kun je gta4 spelen op eh VISTA?? 2. Kun je mert een JoypadGTA IV spelen?? Sterker nog probeer het maar eens te spelen op een ander platform dan de XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Eerst een poll... >>> Door Bling: Niet nodig.. Verwijderd. <<<Zoals je ziet ga ik hem morgen kopen! Hallo! Ik ga Morgen GTA 4 kopen...!!! Dan een paar vraagjes... 1. Kun je gta4 spelen op eh VISTA?? 2. Kun je mert een JoypadGTA IV spelen?? Sterker nog probeer het maar eens te spelen op een ander platform dan de XP het kan hoor, voor bijvoorbeeld linux zijn er gewoon programma's die windows nabootsen zodat je gewoon spellen kunt spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henkie76 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Eerst een poll... >>> Door Bling: Niet nodig.. Verwijderd. <<<Zoals je ziet ga ik hem morgen kopen! Hallo! Ik ga Morgen GTA 4 kopen...!!! Dan een paar vraagjes... 1. Kun je gta4 spelen op eh VISTA?? 2. Kun je mert een JoypadGTA IV spelen?? 1 ja 2 ja xbox360 controller voor PC of met de "joypad patch" download (staat ergens op dit forum maar weet even niet waar) die gta laat denken dat je logitech of ander merk gamepad een xbox360 controller is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.