circo Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2004 dit is mijn probleem eerst kan ik normaal spelen het ziet er dan allemaal goed uit maar na een paar minuten krijg ik dit probleem weet iemand hoe ik dit kan oplosten!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2004 Zo te zien draait uw PC op Windows XP. Volgende oplossingen. Download Service pack voor Windows XP Download de Patch voor GTA Vice City http://www.gtagames.nl/downloads/?release_id=41 Volgende keer graag melden wat voor PC uw heeft. Ook graag in GTA Vice City help posten inplaats van general. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
circo Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2004 jah srry ben nieuw maal bedank ik het zal er naar kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
circo Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2004 nope bij mij lukt ie niet ik krijg een melding unkown version Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2004 nope bij mij lukt ie niet ik krijg een melding unkown version Sorry met illegale GTA mag ik je niet helpen. Graag niet dubbelposten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
circo Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2004 maar waar licht dit dan aan hoe komt dit dann. want een een vriend van mij die speelt dit ook maar hij heeft er geen last van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
circo Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2004 ik heb er niks aan verander aleen anders grafische kaart erin nu 128 mb g force das alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2004 ik speelde dit vroeger ook maar toen had ik het niet Wat heb je dan aan je PC veranderd? NIET DUBBELPOSTEN! gebruik de EDIT knop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2004 ik speelde dit vroeger ook maar toen had ik het niet Wat heb je dan aan je PC veranderd? NIET DUBBELPOSTEN! gebruik de EDIT knop ik heb dat probleem ook gehad maar heb het meteen opgelost. dat is een van de vele voordelen van de legale versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2004 hey ff een vraag nog:D ik altijd, maar ok ik heb de ambulance en de pizza gedaan maar ik kan niet aan 200 levens komen, m'n maximum is 175 (50 van de pizza, 25 van een hoer) dat viel me even op, wie kan mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 ik heb die rare melding niet ik heb last van unhandled exception Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 Een unhandeld exception komt meestal door (fout geïnstaleerde) mods. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.